دست ۲ نماینده ایران به مدال نرسید

ناهید کیانی و متین رضایی در روز پنجم رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان که از روز _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ با حضور ۷۵۵ تکواندوکار از ۱۲۰ کشور جهان به میزبانی مکزیک در سالن «متروپلیتن» شهر گوادالاخارا آغاز شد، جمعه _بیست‌وهفتم آبان‌ماه_ در اوزان ۶۳- کیلوگرم مردان و ۵۳- زنان پیگیری شد.

در گروه زنان، ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت، دور دوم «مکوی» از بریتانیا را در دو راند شکست داد و در ادامه برابر «جو زو» از چین با همین نتیجه بازنده شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در گروه مردان، متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم «دیوی گاردیو» از کلمبیا را دو بر صفر شکست داد، در ادامه مقابل «هاکان رچپر» قهرمان نامدار ترکیه‌ای و دارنده رنکینگ ۴ جهان و برنز المپیک دو بر یک به برتری رسید. نماینده کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی در پیکار با «نیاز پولاتوف» دو بر یک باخت و از جدول مسابقات حذف شد.

راند اول این دیدار ۷ بر ۳ به سود حریف ازبکستانی خاتمه یافت، اما در راند دوم رضایی موفق شد ۱۱ بر ۴ نتیجه را به سود خاتمه دهد. در راند سوم در حالی که رضایی ۹ بر ۴ مبارزه را عقب بود، در فاصله ۱۵ ثانیه به پایان موفق شد اختلاف امتیاز را جبران کرده و مبارزه با تساوی ۹ بر ۹ در حال پایان بود که حریف ازبکستانی ۲ امتیاز گرفت و در نهایت مبارزه ۱۱ بر ۹ به‌سود «نیاز پولاتوف» خاتمه یافت.

به گزارش ایمنا، تا به اینجای رقابت‌ها سجاد مردانی، رضا کلهر و مهران برخورداری سه مدال برنز برای تیم‌ملی کشورمان کسب کرده‌اند و ابوالفضل عباسی، غزل سلطانی، نرگس میرنواللهی و زینب اسماعیلی برابر رقبا شکست خوردند و حذف شده‌اند.

کد خبر 620332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.