بانک اطلاعاتی اموال و املاک یزد با قید فوریت تکمیل شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در حال حاضر آمار دقیقی از املاک و اموال شهرداری این شهر به صورت مدون، به‌روزرسانی شده است و یک‌جا وجود ندارد، گفت: بانک اطلاعاتی اموال و املاک یزد باید با قید فوریت تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در نشست با مدیران اموال و املاک شهرداری یزد، اظهار کرد: کمیسیون نظارت و حقوقی شورا، از ابتدای آبان‌ماه به دنبال آن است تا بانک جامع اطلاعاتی از اموال، املاک و اقلام شهرداری از جمله منقول و غیرمنقول تهیه شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در این جلسه مدیر امور اموال و جمع‌داری شهرداری یزد ضمن ارائه عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ موظف شد تا پایان بهمن‌ماه نسبت به تهیه و جمع‌آوری یا به‌روزرسانی اموال سرمایه‌ای منقول و غیرمنقول اقدام و سیستم نرم‌افزاری خود را به‌گونه‌ای فعال نگه دارد تا هر گونه تغییر یا جابه‌جایی اموال در این سیستم منظور شود، چرا که در این موضوع آمار دقیق اموال شهرداری مشخص نیست.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: شفافیت، انضباط مالی و استفاده بهینه از دارایی‌های شهر، به عنوان راهبردهای خدمت‌رسانی در شورای اسلامی شهر مورد توجه است.

نیکونژاد افزود: ضرورت دارد آمار دقیق تمام اموال و املاک شهرداری، به صورت تفکیک شده در شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و همچنین اموال عمومی سطح شهر مشخص و ثبت شود تا بر اساس اطلاعات دقیق از آمار، کیفیت کار و خدمات شهرداری ارتقا یابد.

کد خبر 620319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.