اقدامات ضد انسانی شهادت حافظان امنیت بی پاسخ نمی‌ماند

دادستان کل کشور با اشاره به شهادت دو تن از مدافعان امنیت در مشهد گفت: چنین اقدامات ضد انسانی بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری بی پاسخ نمی ماند و دستگاه قضا در راستای مجازات عوامل این جنایت‌ها به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در جریان بازدید از محل نگهداری عده‌ای از اغتشاشگران در مشهد، اظهار کرد: اکنون دشمن با تمام توان وارد میدان شده اما ترفندهای آنان را می‌شناسیم و از تهدیدها هراسی نداریم.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی اضافه کرد: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آنها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مأیوس خواهند شد.

دادستان کل کشور گفت: همانگونه که صدام می‌خواست ظرف یک هفته تهران را فتح کند اما در کنار ابرقدرت‌های جهان هشت سال زمین‌گیر شد.

منتظری خاطرنشان کرد: دشمن برای این آشوب‌ها از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی و تقسیم کار کرده بود، اما آحاد ملت فهیم و با بصیرت ایران راه خود را از آنها جدا کردند و همین موضوع دشمن را درمانده و عصبانی کرده است.

در این بازدید دادستان کل کشور به همراه محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و جمعی از مقامات قضائی، انتظامی و امنیتی، با حضور در بخش‌های مختلف محل نگهداری اغتشاشگران دستگیر شده با تعدادی از آنها از جمله فردی که به تأسیسات مخابراتی آسیب رسانده بود و یا فردی که با پوشش خانواده در تجمعات به شهروندان و رهگذران آسیب رسانده بود، گفت و گو کردند.

کد خبر 620233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.