پورعلی‌گنجی: از دل‌وجان برای شادی مردم ایران زحمت می‌کشیم/ گل‌نخوردن نقطه قوت‌مان است

مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: با تمامی بازیکنان متعهد و هم‌قسم شده‌ایم تا از دل‌وجان مایه بگذاریم و خوشحالی را به زنان و مردان کشورمان تقدیم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی پورعلی‌گنجی در نشست‌خبری پیش از تمرین امروز تیم‌ملی فوتبال ایران در کمپ الریان قطر اظهار کرد: به کشور قطر برای برگزاری جام‌جهانی تبریک می‌گویم و امیدوارم تورنمنتی باشد که برای ما و مردم عزیز ایران خوش‌یمن باشد و به بهترین شکل برای قطری‌ها جلو برود؛ زیرا می‌دانم هزینه زیاد و برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌اند.

وی افزود: من، امثال من و تمام بازیکنان تیم‌ملی و اسطوره‌های کشورمان مانند علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام و سایرین از این قاعده مستثنی نیستیم و سعی کرده‌ایم این مسیر را طی کنیم و به این آرزو برسیم تا بتوانیم با دویدن و عرق ریختن‌مان دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم و به‌غیر از این هدف دیگری نداریم.

مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران تصریح کرد: با تعهد و تمرکز کامل هم قسم شده‌ایم تا بتوانیم با بهترین نمایش دل مردم عزیز کشورمان را به‌عنوان بازیکن تیم‌ملی شاد کنیم و همیشه سبب افتخار مردم سرزمین‌مان باشیم. همان‌گونه که می‌دانیم جام‌جهانی ویترین بزرگی برای تمام بازیکنان دنیا است و بازیکنان پس از زحمات فراوان به این درجه می‌رسند که در جام‌جهانی حضور داشته باشند.

پورعلی‌گنجی ادامه داد: بزرگ‌ترین نقطه قوت تیم ما که در جام‌جهانی قبلی هم آن را نشان دادیم، این بود که مانند یک تیم در کنار هم برای گل نخوردن و دفاع از تیم تلاش کردیم‌. از خط حمله و بازیکنانی مثل سردار، طارمی و آزمون گرفته تا نفراتی که عقب‌تر بازی کردند، وظیفه‌شان را به انجام رساندند.

وی درخصوص نقاط قوت و ضعف تیم‌ملی ایران تاکید کرد: بزرگ‌ترین موضوعی که کادرفنی در جام‌جهانی قبلی و دوره قبلی‌اش که من در آن حضور نداشتم به بازیکنان منتقل کردند، اتحاد، همدلی و جنگیدن بود. خانواده‌ای را تشکیل دادیم تا بتوانیم از هم دفاع کنیم. فکر می‌کنم در این جام‌جهانی نیز همه در کنار یکدیگر از انقطه قوتی که داریم حسابی بهره ببریم و بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

مدافع باتجربه تیم‌ملی فوتبال کشورمان درخصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت سرمربیگری ایران و تأثیر بالای سابقه طولانی‌مدت وی برای موفقیت ایران در جام‌جهانی اظهار کرد: جزو آن‌دسته از بازیکنانی بودم که در ۲۱ سالگی با اعتماد کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شدم. بزرگ‌ترین نقطه قوت او اتحاد و احترامی است که‌ بین بازیکنان به‌وجود می‌آورد. کی‌روش تمام بازیکنانی که چه بازی می‌کنند و چه بازی نمی‌کنند را همدل و برادر می‌کند.

پورعلی‌گنجی در پایان گفت: تنها موضوع حاکم در اینجا فعل خواستن است و کی‌روش به همه بچه‌ها می‌گوید چیزی که می‌خواهیم را باید به‌دست آوریم و برای آن باید زحمت بکشیم. فکر می‌کنم با حضور کی‌روش بچه‌ها شادتر و همدل‌تر هستند. امیدوارم خدا به ما قوت بدهد و روزهایی که بازی داریم، روزهای خوب ما باشد تا با تلاش و زحمت از دل و جان برای مملکت‌مان، مردم‌مان و زنان و مردان ایران خوشحالی بیاوریم.

کد خبر 620214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.