اجرای عملیات آماده‌سازی زیرگذر تقاطع غیرهمسطح آذربایجان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات آماده‌سازی زیرگذر تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با تلاش شبانه‌روزی کارکنان سازمان در حال انجام است.

اکبر قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات مرمت آسفالت معابر منطقه یک شهرداری ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در ادامه عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر مناطق پنج‌گانه شهری، در حال حاضر عملیات مرمت و لکه‌گیری آسفالت منشعبات خیابان شهید تمکین در منطقه یک شهری طبق برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

وی افزود: نهضت آسفالت‌ریزی معابر با هدف بهبود عبور و مرور شهری، ارائه خدمات شایسته به شهروندان و ارتقای سطحی ایمنی معابر از سوی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه پخش آسفالت در سطح معابر منطقه چهار شهر در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در منشعبات خیابان بنی‌هاشم منطقه چهار شهری در حال انجام است.

قلی‌پور تصریح کرد: عملیات آسفالت‌ریزی به صورت مستمر با هدف تسهیل در تردد شهروندان ساکن در این محدوده شهری انجام می‌گیرد و تا اتمام با تمام توان تداوم خواهد داشت.

وی از اجرای عملیات آماده‌سازی زیرگذر تقاطع غیرهمسطح آذربایجان خبر داد و گفت: عملیات آماده‌سازی زیرگذر تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه در حال انجام است و طی روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 620209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.