آغاز همکاری با کی‌روش در دوحه!+عکس

در حاشیه تمرین روز گذشته تیم فوتبال کشورمان بازیکنانی که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را دارند، در برخی موارد سایر ملی پوشان را راهنمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته ملی پوشان فوتبال تمرینات خود را در دوحه قطر برگزار کردند تا آماده مصاف با تیم ملی انگلیس باشند.

احسان‌حاج صفی از جمله بازیکنانی است که تقریباً تمام اهالی فوتبال او را به عنوان کاپیتان تیم کشورمان می‌شناسند و چند روز گذشته نیز نماینده فیفا تابلو ششمین حضور ایران در جام‌جهانی را تقدیم حاج صفی کرد تا این سازمان هم مدافع ۳۲ ساله تیم ملی ایران را رهبر شاگردان کی‌روش در جام‌جهانی بداند.

شجاع خلیل زاده با حضور اسکوچیچ در رأس کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران موفق به پوشیدن پیراهن تیم کشورمان شد و در زمان او نیز بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست تا خیلی زود جواب اعتماد سرمربی وقت تیم فوتبال کشورمان را داده باشد.

آغاز همکاری با کی‌روش در دوحه!+عکس

تصاویر منتشر شده از حواشی تمرین روز گذشته تیم فوتبال ایران در دوحه قطر نشان می‌دهد گاهاً احسان حاج صفی و شجاع خلیل زاده همانند دستیاران کی‌روش برخی از موارد را به هم تیمی‌های خود گوشزد می‌کرده‌اند و احتمالاً در حضور دیگر بازیکنان نظرات تاکتیکی خود را با سرمربی تیم در میان گذاشته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد آنها همچنان روحیه رهبری تیم را در خود حفظ کرده‌اند.

آغاز همکاری با کی‌روش در دوحه!+عکس

کد خبر 620136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.