خسارت به تجهیزات مترو در پی حمله آشوبگران

سخنگوی شهرداری تهران در خصوص جزئیات مضروب شدن دو مامور در پی حادثه شب گذشته مترو، گفت: با ورود حدود ۱۰ نفر از آشوبگران به مترو خسارت قابل توجهی به تجهیزات به خصوص در خط چهار وارد شده است.

به گزارش ایمنا، مطهر محمدخانی اظهار کرد: ساعت ۱۷ دیروز در ایستگاه تئاتر شهر حدود ۱۰ نفر از آشوبگران وارد مترو شدند. این افراد تلاش داشتند که با باز نگهداشتن درب در یکی از قطارها، مانع حرکت قطار شوند.

وی افزود: این مسئله موجب اختلال در سیستم مترو شد و نارضایتی مسافران را به همراه داشت، در این میان همکاران مترو تلاش می‌کنند که مانع این حرکت شوند و از تجهیزات مترو صیانت کنند که مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یکی از همکاران مضروب مترو صبح امروز از بیمارستان مرخص شد، اما همکار دیگر به دلیل ضربات چاقویی که به وی وارد شده است از ناحیه ریه دچار آسیب جدی شده و همچنان تحت مداوا است.

محمدخانی با اشاره به اعلام پلیس مبنی بر دستگیری تعدادی از ضاربان، در خصوص میزان خسارات وارد شده به مترو، گفت: هنوز جمع‌بندی نهایی به دستمان نرسیده، اما خسارت قابل توجهی در روز گذشته به تجهیزات مترو به خصوص در خط چهار وارد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 620123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.