شکست ژاپن و سوئیس در آخرین بازی تدارکاتی

ژاپن و سوئیس که در جام جهانی در گروه‌های دشواری حضور دارند، آخرین بازی تدارکاتی خود را واگذار کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، کانادا با پیروزی دو بر یک مقابل ژاپن در ورزشگاه آل مکتوم با امیدواری به استقبال رقابت‌های جام جهانی خواهد رفت و در دیداری دیگر، سوئیس برابر غنا متحمل شکست شد.

تیم ملی ژاپن و کانادا، هر دو در گروه‌های سختی قرار دارند و کارشان برای صعود دشوار است. تردیدی وجود ندارد که کانادا برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی باید نمایش بسیار قابل قبولی داشته باشد. با کسب پیروزی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی، بازیکنان این کشور انگیزه مضاعفی پیدا کرده‌اند.

تا آخرین ثانیه‌های دیدار کانادا برابر ژاپن به نظر می‌رسید که بازی قرار است با نتیجه مساوی خاتمه یابد، با این حال کاروالینی در دقیقه ۹۵ از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد تا قرمزها پیروز مسابقه شوند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد، هر دو تیم در طول مسابقه از تمام شش تعویض خود استفاده و بازیکنان روی نیمکت نیز فرصت گرم کردن خود برای آماده شدن هرچه بیشتر پیش از جام جهانی را پیدا کردند.

ژاپن در دیدار افتتاحیه گروه E با آلمان دیدار خواهد کرد که قرار است بیست‌وسوم نوامبر برگزار شود. در همین حال، کانادا در گروه F با بلژیک بازی می‌کند.

در دیدار تدارکاتی دیگری که امروز برگزار شد، تیم ملی غنا با دو گل از سد سوئیس گذشت. در این مسابقه سالیسو و سمنیو برای غنا گل‌زنی کردند.

تیم ملی غنا در رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های پرتغال، اروگوئه و کره جنوبی هم‌گروه است و سوئیس نیز باید برابر تیم‌های برزیل، صربستان و کامرون قرار بگیرد. صلیب سرخ‌ها در جام جهانی کار ساده ای در پیش ندارند و باید برای صعود از گروه خود تلاش زیادی کنند.

کد خبر 620104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.