مدیرعامل پتروشیمی شیراز بازداشت شد

مدیرعامل پتروشیمی شیراز با پیگیری و اراده نهادهای نظارتی درون دولت بازداشت شده است.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل بازداشت شده پتروشیمی شیراز و دو تن از معاونان این مجموعه با پیگیری و اراده نهادهای نظارتی درون دولت مورد پیگرد قرار گرفته‌اند. دولت با التزام به رویکرد مبارزه با فساد، پس از بررسی‌های دقیق نظارتی، پرونده را در اختیار قوه قضائیه قرار داد و موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌کند.

در خصوص خبر تجلیل از مدیرعامل بازداشتی، گفتنی است وی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر کشور که در تاریخ سی‌ام مهرماه ١٤٠١ برگزار شده بود، حضور داشت و شرکت پتروشیمی شیراز مورد تقدیر وزیر صمت قرار گرفت که آن تقدیر نیز ناظر بر عملکرد سال ۱۴۰۰ این شرکت بوده و فرد مزبور در آن مقطع مسئولیتی در پتروشیمی شیراز نداشته است.

همانگونه که ریاست جمهور بارها تاکید کرده است، مسئله مبارزه با فساد، تخلف و تبعیض و حساسیت درخصوص سلامت اداری تحت عنوان گشت ارشاد مدیران، به عنوان یک اقدام عملیاتی ویژه در دستور کار همه ارکان دولت است و دولت مردمی با صراحت و شجاعت هرگونه تخلف و فساد احتمالی را خود شخصاً بررسی، برخورد و به دستگاه قضائی و مردم معرفی می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 620094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عدالتخواه IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    از دقت دستگاه قضا برای شناسایی این فساد تشکر میکنم
  • عدالت خواه IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 0
    من نهادهای نظارتی را دعوت به بازرسی از بزرگ ترین طرح یوتیلیتی پتروشیمی در عسلویه میکنم،مطمئنا با یک بررسی مختصر به سوءاستفاده های کلانی در این شرکت خواهید رسید. به امید برخورد قاطع و محاکمه مفسدین و متخلفین در مملکت امام زمان(عج)