ایمن‌سازی تردد با بهره‌برداری از  کمربندی شرق زرند

شهردار زرند گفت: احداث کمربندی شرق با هدف ایمن‌سازی، کاهش حوادث ترافیکی و افزایش عبور و مرور در محدوده شهری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- پنجشنبه بیست‌وششم مردادماه- در بازدید از پروژه میدان دانشگاه و کمربندی شرق شهر با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر است، اظهار کرد: میدان دانشگاه یکی از میدان‌های مهم شهر است که با توجه به قرار داشتن در مسیر ترانزیتی جنوب به شمال باید از نمای فرهنگی و زیبایی خاصی برخوردار باشد.

وی افزود: در اجرای طرح میدان، ۵۶۰۰ مترمربع از فضای داخلی میدان بهسازی، بیش از ۲۰۰۰ هزار مترمربع فرش‌موزائیک، هزار مترمربع آب‌نما، ۱۳۰۰ مترمربع طرح CNC، بیش از ۱۸۰۰ متر طول جدول‌گذاری، گل‌کاری و فضای سبز اجرا می‌شود و امیدوارم شاهد زیبایی هرچه بیشتر ورودی شرقی شهر زرند باشیم.

شهردار زرند با بیان اینکه در طرح بهسازی بلوار شورا (کمربند شرقی) شهر تاکنون بیش از ۶۰۰ کامیون شن مخلوط استفاده شده است، خاطرنشان کرد: تکمیل کمربندی‌های شهر از اولویت‌های مهم شهرداری است.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: احداث و تکمیل کمربندی شرق با هدف ایمن‌سازی، کاهش حوادث ترافیکی و افزایش عبور و مرور در محدوده شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه شهر زرند از نظر جمعیتی، صنعتی و شهرسازی اجرای پروژه کمربندی ضرورت دارد، با بهره‌برداری از کمربند شرقی، حوادث ترافیکی در تقاطع شهرک شهید باهنر و سیدالشهدا کاهش پیدا می‌کند.

شهردار زرند با بیان اینکه از آغاز عملیات بلوار شورا بیش از ۱۰ سال می‌گذرد، گفت: ۲۰۰۰ هزار متر طول جدول‌گذاری این بلوار انجام می‌شود.

ضیاء‌الدینی افزود: ۲۱ هزار مترمربع از این بلوار آماده‌سازی شده است و به زودی با همکاری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آسفالت خواهد شد.


کد خبر 620087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.