فرانسه مهاجمش در جام جهانی را تغییر داد

سیل مصدومیت‌ها بیش از همه تیم ملی فرانسه را دچار تغییر و تحول کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، نگرانی‌های تیم ملی فرانسه به علت دور ماندن ستاره‌هایش از رقابت‌های جام جهانی تشدید شده و به تازگی، یکی دیگر از بازیکنان فرانسوی نیز دچار مصدومیت شده است.

انکونکو، ستاره ۲۵ ساله تیم ملی فرانسه پس از تکل ادواردو کاماوینگا در جریان تمرینات دچار مصدومیت شد. این بازیکن لحظاتی قبل از پایان جلسه تمرینی عصر سه شنبه فرانسه با ناراحتی از ناحیه پای چپ زمین تمرین را ترک کرد. فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کولو موانی، کمی قبل از پرواز تیم به قطر به عنوان جانشین او انتخاب شده است.

هنوز مشخص نشده است که مصدومیت انکونکو دقیقاً چیست و او تا چه مدت از میادین فوتبال دور خواهد بود.

انکونکو با زدن ۳۵ گل و ارسال ۱۴ پاس گل برای لایپزیش، سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا آلمان انتخاب شد. او در این فصل نیز ۱۷ گل در ۲۳ بازی به ثمر رسانده است. همچنین، کولو موانی از زمان پیوستن به اینتراخت فرانکفورت از نانت که قهرمان جام حذفی فرانسه شد، شروع خوبی داشته است. او تاکنون دو بازی ملی برای فرانسه انجام داده است.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه، پل پوگبا و انگولو کانته، هافبک‌هایی را که چهار سال پیش به فرانسه کمک کردند تا قهرمان جام جهانی شود از دست داده است. پرسنل کیمپمبه، مدافع میانی خروس‌ها نیز روز دوشنبه پس از ناکامی در بهبودی کافی پس از ۶ هفته دوری به دلیل مصدومیت همسترینگ، از ترکیب تیمش کنار گذاشته شد.

دشان منتظر است تا ببیند آیا بهترین مدافع میانی او، رافائل واران، برای رویارویی با استرالیا در ۲۲ نوامبر آماده است یا نه. او یک ماه پیش از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و ممکن است برای جام جهانی آمادگی لازم را نداشته باشد.

از سوی دیگر، در مورد آمادگی کریم بنزما همچنان تردید وجود دارد. بنزما از زمان برنده شدن توپ طلا در ماه گذشته، کمتر از ۳۰ دقیقه برای رئال مادرید بازی کرده و تنها در یک بازی لیگ قهرمانان اروپا از روی نیمکت به داخل زمین رفته است.

کد خبر 620073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.