شوک دوباره به تیم ملی انگلیس در آستانه بازی با ایران

در حالی تیم ملی انگلیس خود را برای رویارویی برابر ایران در جام جهانی آماده می‌کند که شوک جدیدی به این تیم وارد شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، کایل واکر اعلام کرد که بعید است در بازی افتتاحیه گروه B انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل ایران حضور داشته باشد.

حضور مدافع راست ۳۲ ساله منچسترسیتی در جام جهانی پس از انجام عمل جراحی کشاله ران در اوایل اکتبر به اما و اگر کشیده شد. با این حال، گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس، واکر را در ترکیب ۲۶ نفره خود قرار داد و او را به رقابت‌های جام جهانی فراخواند. این مدافع باتجربه روز چهارشنبه با کاروان انگلیس در مجموعه ورزشی الوکره تمرین کرد.

اندکی پس از تأیید آخرین ترکیب انگلیس در جام جهانی، ساوتگیت اعلام کرد که واکر قبل از پایان مرحله گروهی در دسترس خواهد بود.

ملی پوش تیم ملی انگلیس که ۷۰ بازی برای کشورش انجام داده، به تازگی اعلام کرد که بازی برابر ایران را از دست خواهد داد و برای دیدار دوم برابر آمریکا حاضر خواهد بود.

واکر تنها ستاره سه‌شیرها نیست که به دلیل مصدومیت در آستانه جام جهانی قطر دچار مشکل شده است، زیرا هم تیمی او در منچسترسیتی، کالوین فیلیپس نیز در حال تلاش برای آماده‌سازی به موقع خود برای رسیدن به مرحله گروهی است.

فیلیپس که بیشتر فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ را به دلیل آسیب دیدگی شانه از دست داده در تمرین با واکر و بقیه اعضای تیم ملی انگلیس دیده شده است.

از سوی دیگر، جیمز مدیسون از لسترسیتی هم ممکن است در جام جهانی غیبت داشته باشد. در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، یک خبر نگران کننده دیگر به دست گرت ساوت‌گیت رسیده است. علی رغم حضور جیمز مدیسون در زمین تمرین انگلیس، او خیلی زود محل تمرین تیم را ترک کرد. پزشکان انگلیس وضعیت مدیسون و تمرینات او را مدیریت می‌کنند و ستاره لستر در تمرین امروز در کنار سایر هم تیمی‌هایش دیده نشده است.

مدیسون مدت کوتاهی پس از گلزنی برای لستر در لیگ برتر انگلیس مقابل وستهم یونایتد، دچار مشکل زانو شد و بالاجبار زمین بازی را ترک کرد. این بازی‌ساز امیدوار است بتواند دوشنبه آینده در دسترس باشد.

کد خبر 620070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.