دستگیری ۳ خرده‌فروش موادمخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری سه خرده‌فروش موادمخدر و کشف ۱۰ کیلو و ۴۵۹ گرم تریاک و هروئین در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان اصلی موادمخدر در یکی از محلات شهرستان اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران کلانتری ۲۶ اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت اخبار اطمینان حاصل کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل موردنظر اعزام و طی انجام عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر خرده‌فروش موادمخدر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در این عملیات همچنین مقدار هشت کیلو و ۹۰۹ گرم تریاک و یک کیلو و ۵۰۵ گرم هروئین از منزل متهمان کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی اضافه کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد مجرمان و عناصر ناامنی، نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند و با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند، ضمن اینکه از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 620062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.