اصفهان در ۲۶ آبان/ در شهر چه خبر است؟

برخی از سلبریتی هایی که این روزها مشغول لیدری اغتشاشات هستند در روزهای اخیر تلاش کردند کسبه را دعوت به بستن مغازه و اعتصاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصفهان نیز در چند روز اخیر شاهد ناآرامی‌هایی در قسمت‌های مختلف شهر بوده است هرچند مردم این شهر علی رغم تبلیغات گسترده همراه نشدند، اما عده‌ای از جوانان فریب خورده و تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

خبرنگاران ایمنا و شهروندان از مشاهدات خود در بخش‌های مختلف شهر اینگونه روایت می‌کنند:

تقریباً اکثر مغازه‌های خیابان چمران و امام خمینی اصفهان باز و مردم نیز در حال خرید اقلام مورد نیاز خود هستند و تا ساعت ۱۵:۲۰ این خیابان‌ها به طور کامل در امنیت بوده است.

ساعت ۱۶:۱۰ علی رغم تبلیغات سو شبکه‌های ضد انقلاب خیابان ارتش و سه راه سیمین اصفهان در آرامش کامل به سر می‌برد و خودروها در حال تردد هستند.

ساعت ۱۷:۳۰ خیابان سروش مقابل چهار راه عسگریه مردم در رفت و آمد و خرید و فروش هستند. انگار خبری از فراخوان‌ها و تبلیغات گسترده نیست حتی دست فروش‌ها هم دست از کار خود نکشیدند.

ساعت ۱۹ در محدود خانه‌اصفهان از تابلو خانه اصفهان تا فلکه نگهبانی بیشتر مغازه‌ها تعطیل کرده‌اند، اما دلهره‌ای که دیشب در نزدیکی‌های این منطقه حاکم بود امشب کمتر شده و شهروندان کم و بیش رفت و آمد دارند، بعضی از مغازه‌ها مانند نانوایی و تره‌بار فروشی‌ها در حال فعالیت هستند.

ساعت ۱۹:۲۰ اکثر کسبه محدوده میدان قدس و خیابان مولوی مغازه‌های خود را باز هستند و تردد در خیابان‌های مجاور مدرس، مصلی و زینبیه طبق روال عادی در حال انجام است.

ساعت ۱۹:۳۰ شهرستان شاهین شهر در آرامش و امنیت برقرار است و به جز فروشگاه‌های مواد غذایی، اکثر کسبه خیابان‌های عطار، مخابرات و سایر خیابان‌های اصلی این شهرستان به دلیل تهدیدهای مکرر اغتشاشگران، اصناف خود را تعطیل کرده‌اند.

ساعت ۲۰:۱۵ بارش باران شدید، موجب ترافیک در خیابان مطهری منطقه ملک شهر شده و در همین راستا برخی افراد شروع به بوق زدن ممتد کرده و آرامش شهروندان منطقه را سلب کرده‌اند، که با حضور نیروهای امنیتی این نمایش پایان یافت.

ساعت ۲۰:۴۵ کسبه خیابان احمد آباد و بازار موبایل اصفهان به دلیل تهدیدهای برخی آشوبگران از عصر امروز مغازه‌های خود را به حالت نیمه تعطیل درآوردند البته با گشت‌های مکرر حافظان امنیت این خیابان و محورهای مجاور از جمله خیابان بزرگمهر و خیابان ولی عصر در آرامش کامل به سر می‌برد.

ساعت ۲۱:۱۰ در خیابان شاپور جدید و پایانه امیر کبیر آرامش و امنیت کامل برقرار است و شهروندان طبق معمول در حال تردد هستند.

ساعت ۲۱:۴۵ خیابان چهارباغ بالا و متروپل به صورت پراکنده اغتشاشگران سعی در بهم زدن نظم و آرامش داشتند که با حضور نیروهای انتظامی پراکنده شدند.

ساعت ۲۲:۱۰ تجمع‌های پراکنده در شهرستان فولادشهر شکل گرفته و فرهنگسرای بانوان واقع در میدان امام خمینی (ره) این شهرستان توسط تعدادی اغتشاشگر به آتش کشیده شد.

ساعت ۲۳:۱۰ تروریست‌های اصفهان دستگیر شدند، یک منبع آگاه به ایرنا گفت: این تروریست‌ها با تلاش نیروهای امنیتی ساعاتی پیش پس از شناسایی دستگیر شدند.

کد خبر 620061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.