اعتراف به ۲۰ فقره سرقت مغازه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق مغازه در عملیات کارآگاهان این پلیس و کشف ۲۰ فقره سرقت با اعترافات آن‌ها خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت چند نفر از متصدیان واحدهای صنفی در جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت اموال آن‌ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت، بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار و مدارک به جامانده از عامل یا عاملان سرقت در نهایت با هوشمندی، موفق شدند هویت دو نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال به سرقت رفته از مغازه‌ها شامل شش دستگاه دوچرخه، ابزار صنعتی، جک، دستگاه دیاگ و پمپ کشف شد که برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این اموال بالغ بر دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۲۰ فقره سرقت مغازه در شهر اصفهان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 620059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.