۵۶ سارق طی دو روز گذشته در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله محور و دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۴۹ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور، اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله‌محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری سارقان طی ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، تعداد ۵۶ سارق شناسایی و طی چند عملیات منسجم و هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف ۱۴ دستگاه خودرو و شش دستگاه موتورسیکلت مسروقه، هفت فقره سرقت اماکن، پنج مورد سرقت کابل و کشف ۱۷ فقره سایر سرقت‌ها از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پلیس در راستای پیشگیری از سرقت می‌تواند زمینه بروز این‌گونه جرایم در جامعه را کاهش دهد ضمن اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 620056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.