بازی دوستانه کاستاریکا و عراق کنسل شد!

عدم تعهد کاروان تیم ملی کاستاریکا به توافق با مسئولین عراقی، باعث شد دیدار این کشور با عمان لغو شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کاستاریکا قرار بود در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف عراق برود، اما این مسابقه کنسل شد.

تیم ملی کاستاریکا به دلیل مشکل پاسپورت خود نتوانست آخرین بازی دوستانه خود را قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ را انجام دهد. کیلور ناواس و هم تیمی‌هایش قرار بود امروز در یک بازی تدارکاتی قبل از مسابقات جام جهانی در ورزشگاه بین‌المللی بصره به مصاف عراق بروند.

تیم ملی کاستاریکا که چند روز گذشته در کویت به سر می‌برد و تمرینات خود را در این کشور برگزار کرد، شب گذشته از مرز زمینی وارد عراق شد اما عدم پایبندی عراق به توافق صورت گرفته پیش از برگزاری مسابقه، برگزاری این بازی را به وقت دیگری موکول کرد.

در واقع فدراسیون‌های عراق و کاستاریکا توافق کرده بودند که مهر ورود در پاسپورت‌هایشان زده نشود، اما عراقی‌ها در بدو ورود کاروان تیم ملی کاستاریکا، اقدام به این کار نمودند که با مخالفت نماینده آمریکای شمالی در جام‌جهانی روبه‌رو شد و در نهایت آن‌ها خاک عراق را به سمت کویت ترک کردند.

بازی برابر عراق قرار بود دومین بازی تدارکاتی کاستاریکا پیش از جام جهانی باشد. این کشور در بازی قبلی خود دو بر صفر نیجریه را شکست داده بود. این ششمین حضور لوس تیکوس در جام جهانی خواهد بود، در حالی که بهترین عملکرد آنها در اولین حضورشان در سال ۱۹۹۰ بود، جایی که آنها به مرحله یک شانزدهم نهایی رسیدند.

لوئیس فرناندو سوارز و تیمش مسابقات جام جهانی خود را روز چهارشنبه ۲۳ نوامبر برابر اسپانیا در ورزشگاه الثومه دوحه آغاز خواهند کرد. آن‌ها سپس در ۲۷ نوامبر به مصاف ژاپن می‌روند و آخرین دیدار مرحله گروهی خود را در روز یکم دسامبر برابر آلمان برگزار می‌کنند.

کد خبر 620036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.