پیروزی آلمان و راه سخت فلیک در جام جهانی

یک مصدومیت و پیروزی خفیف، نشان از کار سخت سرمربی آلمان در جام جهانی پیش رو دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از رویترز، تیم ملی آلمان شب گذشته موفق شد در آخرین دیدار خود پیش از رقابت‌های جام جهانی، برابر عمان به سختی پیروز شود.

گل دیرهنگام نیکلاس فولکروگ، مهاجم آلمانی روز چهارشنبه باعث پیروزی یک بر صفر ژرمن‌ها مقابل عمان شد، اما تیم هانسی فلیک در آخرین بازی تدارکاتی خود قبل از جام جهانی قطر نمایش خوبی نداشت و مشخص است که شاگردان فلیک کار سختی را در جام جهانی در پیش دارند.

برترین گلزن آلمانی فصل جاری بوندسلیگا که تاکنون ۱۰ گل به ثمر رسانده در اولین بازی ملی خود توانست با پاس کای هاورتز کشورش را پیش بیاندازد. این گل دقیقه ۸۰، ضربه تلخی برای تیم میزبان بود که با روحیه بالایی امیدوار بودند بتوانند برابر قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴، یک تساوی کسب کنند.

دیدار شب گذشته آلمان دو اتفاق مهم دیگر را نیز در پی داشت. یوسوفا موکوکو به جوان‌ترین بازیکن آلمانی پس از اووه سیلر تبدیل شد که برای کشورش یک بازی ملی انجام می‌دهد. سیلر در سال ۱۹۵۴ برای این تیم بازی کرده و رکورد منحصر به فردی را به ثبت رسانده بود.

هانسی فلیک در این بازی لوکاس کلوسترمن، مدافع باشگاه لایپزیش را از آغاز به عنوان دفاع راست به میدان فرستاده بود. این تصمیم سرمربی آلمان هواداران مانشافت را شگفت‌زده کرد، چرا که وی در چندین ماه اخیر حتی یک بازی هم برای باشگاهش انجام نداده بود.

آخرین بازی کلوسترمن مربوط به تاریخ ۷ آگوست و در جریان تساوی یک بر یک لایپزیش مقابل اشتوتگارت بود.

در بازی آلمان و عمان، کلوسترمن در دقیقه ۳۴ مصدوم شد و نتوانست به مسابقه ادامه بدهد تا آرمل بلا کوچاپ، مدافع ساوتهمپتون، به جای او به میدان فرستاده شود. هنوز شدت مصدومیت کلوسترمن هنوز مشخص نیست، اما با توجه به شرایط این بازیکن در حین ترک زمین به نظر می‌رسد که این بازیکن جام جهانی را از دست داده باشد.

آلمان مسابقات خود در جام جهانی را با بازی مقابل ژاپن در ۲۳ نوامبر آغاز می‌کند و چهار روز بعد با اسپانیا، قهرمان سال ۲۰۱۰، بازی مهمی را برگزار خواهد کرد. مانشافت بازی‌های گروه E خود را مقابل کاستاریکا به پایان خواهد رساند.

کد خبر 620033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.