برنامه‌ها و فعالیت‌های باشگاه شهرداری توسعه یابد

شهردار زرند گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای ورزشی در محلات، فرهنگ‌سازی و ترغیب نسل جوان و سایر اقشار جامعه به حفظ تندرستی، سلامتی و نشاط اجتماعی و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت شهروندان در فعالیت‌های ورزشی باید در اولویت برنامه‌های باشگاه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی مدیران باشگاه شهرداری با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: ورود شورا و شهرداری به حوزه ورزش با هدف شادابی و نشاط روحی و جسمی شهروندان است.

وی افزود: هدف ما ورود به یک رشته خاص و طرفداری از آن نیست، بلکه تلاش داریم در تمام زمینه‌های ورزشی که سود آن به شهروندان می‌رسد، ورود پیدا کنیم.

شهردار زرند با اشاره به نقش ورزش در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری طی چند سال اخیر علی‌رغم تمام فعالیت‌های خدماتی و عمرانی به مقوله فرهنگ‌سازی و ورزش نیز توجه داشته است، تلاش ما جذب جوانان و نوجوانان با هدف دوری آنان از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

ضیاء‌الدینی تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و پرورش استعدادهای ورزشی در محلات، فرهنگ‌سازی و ترغیب نسل جوان و سایر اقشار جامعه به حفظ تندرستی، سلامتی و نشاط اجتماعی و ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت شهروندان در فعالیت‌های ورزشی باید در اولویت برنامه‌های باشگاه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری زرند در راستای ارائه خدمات مؤثر به شهروندان، همواره عدالت، کسب رضایت‌مندی شهروندان و فعالیت بدون جناح‌بازی را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهد.

شهردار زرند با بیان اینکه هیئت مدیره باشگاه در تأمین بخشی از هزینه‌ها همکاری لازم را داشته باشد، گفت: اینکه همه چیز را از شهرداری مطالبه کنیم، پسندیده نیست؛ شایسته است هیئت مدیره با قابلیت‌هایی که دارد در فرآیند امور باشگاه همکاری کند.

ضیاء‌الدینی ادامه داد: ترکیب هیئت مدیره باشگاه ایده‌آل و قابل احترام هستند و با نگاه دلسوزانه و متعهدانه که دارند، می‌توانند منشأ خدمات ارزنده برای توسعه و تقویت باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری زرند باشند.

اجرای برنامه‌های ورزشی هدفمند باشد

عباس ایرانمنش، رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در تمام زمینه‌ها شد و اضافه کرد: فعالیتی تداوم دارد که خالصانه و در راه رضای خداوند انجام شود.

وی با بیان اینکه عفت، حکمت، شجاعت و عدالت چهار ویژگی مهمی است که زمینه موفقیت در فعالیت‌های ورزشی را فراهم می‌کند، تصریح کرد: حوزه ورزش و تأثیرات آن گستردگی زیادی دارد و با اجرای هدفمند می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه جلوگیری کرد.

راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه و ایستگاه‌های سلامت

سیدرضا مهدوی، مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند ضمن قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: اصلاح ساختار باشگاه و تشکیل هیئت مدیره باید از طریق تدوین آئین‌نامه اداری، انضباطی و مالی در کوتاه مدت، تشکیل کمیته بازرگانی و بازاریابی در میان مدت و راه‌اندازی یک آکادمی قوی در بلند مدت انجام شود.

وی با اشاره به پیشرفت شهرهای دیگر در زمینه فوتبال و ورزش‌های همگانی، تاکید کرد: شهر زرند سابقه خوبی در زمینه فوتبال داشته، اما از روزهای خوب خود فاصله گرفته است.

مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری زرند با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیون تومان درآمد اسپانسر داشته‌ایم، گفت: هیچ‌گاه به فکر وارد کردن بار مالی به مجموعه شهرداری نبوده‌ایم و تلاش داریم با جذب اسپانسر به خودکفایی مالی برسیم.

مهدوی گفت: زیرساخت‌های این مجموعه کافی نیست و باید با ساخت زمین‌های ورزشی در راستای تقویت تیم‌ها و فعالیت‌های ورزشی گام برداریم.

وی با بیان اینکه هدف ما فعالیت برای جوانان و نوجوانان شهر است، تصریح کرد: راه‌اندازی کانون هواداران باشگاه، رونق ورزش‌های همگانی و محلات، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت، فعالیت در حوزه ورزش بانوان از برنامه‌های این باشگاه است.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری زرند با بیان اینکه دغدغه ما ورزش بانوان شهرستان است، افزود: به زودی سالن ورزشی انتهای بوستان شهید به ورزش بانوان اختصاص داده می‌شود و امیدواریم با همدلی و همراهی مدیران بتوانیم کارنامه درخشانی از خود به جا بگذاریم.

کد خبر 620026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.