لزوم آموزش عملی رانندگی برای حفظ نظم و رعایت حقوق دیگران

رئیس پلیس راهور شهرستان شهرضا گفت: آموزش عملی رانندگی و رعایت علائم و هشدارهای ترافیکی نیز برای حفظ نظم لازم است، اما کافی نیست، چرا که مهم‌تر از رانندگی صحیح، داشتن انضباط و فرهنگ رانندگی و رعایت حقوق دیگران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مصطفی غریبی در حاشیه جلسه آموزش فرهنگ و کلاس آموزشی مباحث تئوری قوانین راهنمایی و رانندگی برای نوآموزان مهدکودکی در شهرستان شهرضا، اظهار کرد: کودکان، با مباحث آموزشی تئوری قوانین راهنمایی و رانندگی، نحوه عبور از خیابان و خط‌کشی عابر پیاده، توجه به چراغ راهنمایی و رانندگی و مفاهیم سه رنگ چراغ راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم آموزش فرهنگ ترافیک است، افزود: آموزش فرهنگ ترافیک از ضروری‌ترین اقدامات پلیس راهور است، از این رو باید گفت رانندگی صحیح حائز اهمیت است، زیرا کاهش حوادث ترافیکی را به دنبال دارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان شهرضا تصریح کرد: آموزش عملی رانندگی و رعایت علائم و هشدارهای ترافیکی برای حفظ نظم لازم است، اما کافی نیست، چرا که مهم‌تر از صحیح رانندگی کردن، داشتن انضباط و فرهنگ رانندگی و رعایت حقوق دیگران است.

لزوم آموزش عملی رانندگی برای حفظ نظم و رعایت حقوق دیگران

کد خبر 620023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.