مدیران شهرداری هراقدامی را به صورت قانونی انجام دهند

رئیس‌ کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: مدیران شهرداری به صورت قانونی عمل کنند حتی اگر روند پروژه‌ای طولانی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازآفرینی ناحیه غرب با مشاوران و طرح‌های توسعه‌ای اعتبارات دولتی جذب شود و تعدادی بوستان در محلات ناحیه غرب اجرایی شود؛ ایجاد فضای سبز روبه‌روی پل بینگاه از اولویت‌های ناحیه غرب است.

وی با اشاره به مشکلات سرویس‌دهی تاکسی‌های خطوط ویژه و تردد و رفت و آمد شهروندان در ناحیه غرب، اضافه کرد: تاکسی‌های خط ویژه به صورت تفکیک شده در مهدیه، چالشتر و اشکفتک نسبت با افزایش تعرفه در بافت شهری ناحیه غرب به مردم خدمات ارائه دهند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد افزود: پروژه میدان ۱۲ محرم شهرکرد طرح مصوب ندارد؛ در صدد هستیم تغییراتی در المان و نورپردازی آن ایجاد کنیم، از بین طرح‌های ارائه شده طرح برنده برای تغییر المان این میدان طرحی کارآمدی نبود، اما با این وجود پروژه آغاز شد، همچنین برآورد ریالی پروژه میدان ۱۲ محروم شهرکرد نیز اشتباه بوده است و در نظر داریم تا تعدادی المان به این میدان اضافه شود.

وی با تاکید بر اینکه بتن استفاده شده در میدان ۱۲ محرم قابلیت رنگ‌آمیزی ندارد، تصریح کرد: باید با اقداماتی همچون نورپردازی و اضافه کردن المان تغییری در ظاهر این میدان ایجاد شود.

بیاتی گفت: روند فعالیت تعدادی از پروژه‌ها به گونه‌ای است که ابتدا باید مشکل تملک آنها رفع شود و اگر مالکان آن مشخص نیستند از طریق دادستانی و مراجع قضائی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکید بر این است که مدیران شهرداری به صورت قانونی عمل کنند، حتی اگر روند پروژه‌ای طولانی شود.

کد خبر 620018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.