ماموران امنیتی قطر جلودار انجام‌وظیفه خبرنگار دانمارکی+فیلم

در شرایطی‌که یکی از خبرنگاران دانمارکی قصد تهیه گزارش از خیابان‌های دوحه را داشته اما ماموران امنیتی قطر در کمال تعجب از تصویربرداری وی جلوگیری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشریه اسکای اسپورت در گزارشی نوشته است که ماموران امنیتی و حفاظتی قطر خبرنگار شبکه دانمارکی TV۲ را با گذاشتن دست بر روی لنز دوربینش متوقف کرده‌اند. آن‌ها حتی پس از چک‌کردن مدارک خبرنگاری او نیز اجازه ندادند وی به تصویربرداری از خیابان‌های دوحه بپردازد.

تاندونالت، خبرنگار TV۲ نیز در واکنش به این رفتار غیرحرفه‌ای گفته شما از تمام جهان دعوت کردید که به اینجا بیایند اما حتی اجازه تصویربرداری از یک مکان عمومی را هم نمی‌دهید.

قضیه از این قرار است که شب گذشته _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ تاندونالت خبرنگار دانمارکی شبکه TV۲ در راه مرکز فیفا در دوحه بود تا آیدی‌کارت (کارت‌رسانه‌ای) خود را دریافت کند؛ در همان‌حین بر روی یکی از دیوارهای شهر دوحه شعاری را می‌بیند که توجهش به آن جلب می‌شود و قصد تصویربرداری و تهیه گزارش درخصوص این مورد را دارد اما ماموران امنیتی قطر که در خیابان‌های دوحه مستقر هستند مانع از انجام‌وظیفه وی می‌شوند.

کد خبر 620016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.