بستری یکی از مجروحان حادثه تروریستی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته تحت مراقب‌های ویژه و دیگری وضعیت بهتری دارد.

سید مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آخرین وضعیت دو مجروح حادثه تروریستی شب گذشته در اصفهان، اظهار کرد: یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته تحت مراقب‌های ویژه و دیگری وضعیت بهتری دارد.

وی ادامه داد: یکی از مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

به گزارش ایمنا، پیش‌تر نیز یک مقام آگاه که خواستار فاش نشدن اطلاعات خود بود، گفته بود: آمار مجروحان حادثه تروریستی شب گذشته اصفهان _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ همچنان ثابت است، تمام اطلاع‌رسانی‌ها در خصوص این حادثه توسط محمدرضا جان‌نثاری؛ معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری اصفهان اعلام خواهد شد.

وی افزوده بود: به آمار شهدای حمله تروریستی شب گذشته تاکنون افزوده نشده است.

محمدرضا جان‌نثاری؛ معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری اصفهان شب گذشته اعلام کرد: در جریان اغتشاشاتی که در بعضی از نقاط استان اصفهان داشتیم از جمله یکی از شهرهای اقماری اصفهان به نام ملک‌شهر، راکب موتورسیکلت همان‌طور که گفته شده به سمت نیروهای حافظ امنیت شلیک می‌کند که دو نفر از عزیزانمان شهید و دو نفر هم مجروح شدند که حال یکی از آنها هم وخیم است و در بیمارستان بستری هستند.

وی افزود: در اغتشاشات شهرستان سمیرم نیز درگیری‌هایی به‌وجود آمد که سه نفر از کسانی که در صحنه اغتشاشات حضور داشتند کشته شدند و پرونده همه اینها در دست اقدام است، الحمدالله امنیت هم در سمیرم و هم در اصفهان برقرار است و مشکلی خاصی از این بابت نیست.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: موضوع شهادت دو نفر از بسیجیان و افرادی که در شهرستان سمیرم کشته شدند در دست اقدام و بررسی است.

کد خبر 620014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.