نوسازی تاکسی‌ها از توان رانندگان خارج است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دست اقدام است، اما تهیه خودروی معرفی شده برای جایگزینی سمند دوگانه‌سوز سورن با قیمت حدود ۲۸۰ میلیون تومان برای رانندگان سخت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به افزایش اعتبارات شهرداری، اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار ۳۸۰ میلیارد تومان به اعتبارات شهرداری شهرکرد افزوده شد که ۲۰۰ میلیارد تومان بابت زیرساخت‌های منظریه و ۱۴۰۰ تن قیر از جمله این اعتبارات است.

وی با اشاره به ضرورت جذب مطالبات شهرداری از دستگاه‌ها اضافه کرد: شهرداری ۵۰ میلیارد تومان از دستگاه‌ها مطالبه دارد که باید پیگیری لازم صورت پذیرد تا در اسرع وقت پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در دست اقدام است، اما تهیه خودروی معرفی شده برای جایگزینی سمند دوگانه‌سوز سورن با قیمت حدود ۲۸۰ میلیون تومان برای رانندگان سخت است، ادامه داد: رانندگان برای خرید این سمند باید حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت کنند که کار سختی است، لذا دو راهکار استفاده از سمند معمولی و تخصیص تسهیلات برای تهیه سمند در حال پیگیری از مرکز است.

وی گفت: شورای اسلامی شهر موظف است کارها را از طریق شهردار پیگیری کند، چراکه پیگیری از طریق معاونان و مدیران خارج از حیطه اختیارات شورای اسلامی شهر است.

حیدری تصریح کرد: با وحدت، همدلی و همکاری با شهردار باید گره از مشکلات باز کرد و پروژه‌های شهری از جمله پروژه‌های روگذر و زیرگذر را اجرا کرد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ بیت‌المال، افزود: اموال شهرداری در حال حاضر در دست ما امانت است، بنابراین باید از آن‌ها به خوبی صیانت شود و در واگذاری‌ها و معوض‌ها دقت کافی صورت پذیرد.

کد خبر 620010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.