صعود نمایندگان چین و اندونزی/ پایان کار شوکتی و پورعسگری

تیم‌های چین سه و اندونزی یک با شکست حریفان خود به عنوان پنجمین و ششمین تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا معرفی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز _پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه_ با هشت دیدار در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.

در پنجمین مسابقه این مرحله و در زمین شماره یک تیم ایران سه (سینا شوکتی–عباس پورعسگری) با اندونزی یک (محمد اشفیا –کاندرا رچماوان) روبه‌رو شد.

ملی‌پوشان کشورمان در دو ست متوالی و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۱۷ نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهند. رقابت دو تیم در ست دوم بسیار جذاب بود و بازیکنان ایران نمایش خوبی برابر تیم قدرتمند اندونزی داشتند.

اندونزی با چهار طلا، سه نقره و دو برنز دومین کشور پرافتخار در ۲۱ دوره گذشته رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا است.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم‌های قزاقستان یک (دیمیتری یاکوولفسرگئی بوگاتو) و چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) مقابل هم صف‌آرایی کردند.

چین سه با امتیازهای ۱۹ بر ۲۱، ۲۱ بر ۱۳ و ۱۰ بر ۱۵ به پیروزی رسید تا به عنوان ششمین تیم صعودکننده به مرحله یک چهار نهایی این مسابقات معرفی شود.

بدین‌ترتیب تیم‌های چین سه و اندونزی یک حریف یکدیگر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا شدند که عصر امروز برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌های ایران سه و قزاقستان یک به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و موفق به کسب پاداش ۶۰۰ دلاری رتبه‌های نهم مشترک شدند.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا فردا (جمعه ۲۷ آبان) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان می‌رسد.

کد خبر 620005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.