برگزاری مسابقه کتاب آنلاین با موضوع شهدا در منطقه ۲

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور آشنایی بیشتر نوجوانان با شهدای محله خود مسابقه ساخت کتاب آنلاین با موضوع شهدا در این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در آئین اختتامیه «پویش دوست شهید من» در جمع دانش‌آموزان مدرسه شهید عراقی‌زاده منطقه دو اصفهان با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید محلات این منطقه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جانبی کنگره سرداران و شهدای منطقه دو رونمایی از اپلیکیشن "دوست شهید من" با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان بود، در این راستا نیز یک فراخوان مسابقه برای دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان منطقه دو شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش ارتباط برقرار کردن دانش‌آموزان و نوجوانان با شهدای محلات خود بود که بیش از هزار نفر در این پویش شرکت و اثرات بسیار خوبی را ارائه کردند.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان در تشریح جزئیات این پویش، تصریح کرد: دانش‌آموزان با ورود به این سامانه با خلاقیت خود در فضای مجازی مبادرت به ساخت کتاب آنلاین (کتاب‌سازی) با موضوع شهدا به‌ویژه شهدای منطقه دو کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با پیاده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز این کتاب با اجرای پویش و انتخاب پس‌زمینه، المان و قالب کتاب آغاز و وارد فرایند اجرا شده و در نهایت پس از تکمیل تمام مراحل آن توسط هوش مصنوعی که در این سامانه فعال است، مورد داوری قرار گرفتند.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: از بین بیش از هزار شرکت کننده این پویش ۱۵ نفر برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان و نوجوانان از سامانه کتاب‌سازی، اظهار کرد: در آینده برندگان این مسابقه و کتاب‌های ساخته شده مجوز نشر می‌گیرد و چاپ می‌شود.

کد خبر 619986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.