بسیجیان به شهادت رسیده بدون سلاح بودند/ اخطار به وزیر کشور!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه و درخور توجه وزارت کشور با مخلان امنیت در جامعه شد و گفت: بنا بر اخبار رسیده بسیجیان به شهادت رسیده بدون سلاح بودند و طرف مقابل با گلوله مستقیم آنها را مورد هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اتفاقات شب گذشته در منطقه ملک‌شهر و شهادت از دو تن از بسیجیان به دست اغتشاشگران اظهار کرد: بنا بر اخبار رسیده بسیجیان به شهادت رسیده بدون سلاح بودند و طرف مقابل با گلوله مستقیم آنها را مورد هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه ادامه این وضعیت قابل تحمل نیست، افزود: از ابتدا نیز برخوردهای صورت گرفته با کسانی که با سلاح سرد و گرم به جان مردم افتادند، افرادی را کشته و مجروح و شرایط ناامنی در جامعه را فراهم کردند، قابل قبول نبود که مصداق آن نیز حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ و حوادث شب گذشته بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وزارت کشور خواست با برخورد قاطعانه و درخور توجه با متخلفان، امنیت را به کشور بازگرداند و گفت: در صورتی که وزیر کشور نسبت به وظایف قانونی خود عمل نکند، نمایندگان مجلس وظیفه قانونی خود را درباره او عمل خواهند کرد.

کد خبر 619984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.