در فینال مقابل بوسنی‌هرزگوین یک جنگ داشتیم!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: سطح مسابقات جهانی با پیشرفت تیم‌ها بهتر شده است و تیم‌های برزیل، آلمان و قزاقستان پیشرفت خوبی داشتند. سخت‌ترین بازی ما مقابل بوسنی میزبان این رقابت‌ها بود، اما از نظر تکنیک کار سخت‌تری مقابل برزیل داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال نشسته ایران در مسابقات قهرمانی جهان موفق شد با بردهای متوالی هشتمین قهرمانی خود را در این رقابت‌ها به دست آورد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران درحال‌حاضر پرافتخارترین و قدرتمندترین تیم جهان در تمام رقابت‌های بین‌المللی می‌باشد. این تیم به جز پارالمپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۲ لندن، همیشه مدال طلا کسب کرده و قهرمان شده است. بعد از ایران هلند با سه قهرمانی و بوسنی هرزگوین با دو قهرمانی پارالمپیک در رده‌های بعدی هستند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در رابطه با رقابت‌های جهانی والیبال نشسته اظهار، کرد: مسابقات قهرمانی جهان از دو جهت برای ما اهمیت داشت، یکی اینکه با قهرمانی در این رقابت‌ها دو سال زودتر سهمیه پارالمپیک کسب کردیم و دومین مورد به تیم بوسنی هرزگوین رقیب همیشگی ما برمی‌گردد که در این دوره از مسابقات جهانی میزبان بود و همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داد، اما در مقابل تیم ما هم ۱۵۰ روز تمرین داشت. در همین زمینه بازیکنانم زحمت کشیدند و در فینال مقابل بوسنی هرزگوین یک جنگ تمام عیار داشتیم که از آن سربلند بیرون آمدیم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات جهانی با پیشرفت تیم‌ها بهتر شده است و تیم‌های برزیل، آلمان و قزاقستان پیشرفت خوبی داشتند. سخت‌ترین بازی ما مقابل بوسنی میزبان این رقابت‌ها بود، اما از نظر تکنیک کار سخت‌تری مقابل برزیل داشتیم.

در فینال مقابل بوسنی هرزگوین یک جنگ داشتیم!

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه ایرانی‌ها هر جای دنیا موفق باشند، برای ایران افتخار است، تصریح کرد: سه نفر از مربیان ایرانی، مربی تیم‌های ملی عراق، ایتالیا و تایلند هستند و در مکتب والیبال نشسته ایران رشد کرده‌اند.

رضایی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه با توجه به پیشرفت تیم‌های دیگر آیا امکان دارد تیم ملی ایران کار سخت‌تری در رقابت‌های پیش رو داشته باشد، گفت: والیبال نشسته ایران اگر حرکت نکند تیم‌های دیگر به آن می‌رسند که ما در حرکت هستیم و موفق شدیم در مسابقات جهانی همه تیم‌ها را با نتایج خوبی از پیش رو برداریم.

وی در رابطه با تأثیر لیگ در عملکرد ملی‌پوشان، اظهار کرد: بازیکنان درآمد خود را از لیگ کسب می‌کنند و ملی‌پوشان مبلغ بیشتری می‌گیرند که باعث می‌شود بازیکنان با انگیزه بیشتری عضو تیم ملی باشند. درواقع لیگ برتر والیبال نشسته به صورت غیر مستقیم به تیم ملی کمک می‌کند.

کد خبر 619931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.