جشنواره گل یاران مسی در آستانه جام جهانی

تیم ملی آرژانتین با پیروزی پرگل مقابل امارات به استقبال جام جهانی ۲۰۲۲ رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امشب و از ساعت ۱۹ به وقت ایران در ورزشگاه محمد بن زائد شهر ابوظبی به مصاف تیم ملی امارات رفت. آرژانتین که در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت برای شبیه‌سازی این دیدار، امارات را گزینه‌ای مناسب برای آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از جام جهانی برشمرده بود.

یاران لیونل مسی در این دیدار از همان ابتدای بازی گلزنی را آغاز کردند و نیمه نخست را با پیروزی چهار بر صفر به پایان رساندند. جولین آلوارز، آنخل دی ماریا (دو بار) و لیونل مسی گلزنان آرژانتین در نیمه نخست بودند. در نیمه دوم با تغییرات نسبتاً زیادی که در ترکیب آرژانتین ایجاد شد کمی ورق به سود امارات برگشت اما باز هم این آرژانتین بود که در دقیقه ۶۰ توسط خواکین کورئا به گل رسید تا برتری پنج بر صفر برای آلبی سلسته رقم بخورد.

آرژانتین پیش از این در دیدارهای تدارکاتی موفق به پیروزی‌های مشابه سه بر صفر مقابل جامائیکا و هندوراس شده بود و استونی را با ۵ گل شکست داده بود.

یاران لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین در نخستین دیدار خود در جام جهانی به مصاف تیم ملی عربستان می‌روند. لهستان و مکزیک، اما حریفان اصلی آرژانتین در گروه C جام جهانی به شمار می‌روند.

کد خبر 619885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.