دومین پیروزی متوالی بانوان سپاهان در خانه

تیم والیبال بانوان سپاهان در خانه با نتیجه سه بر صفر برابر آرمان‌سازه خراسان‌رضوی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و آرمان‌سازه خراسان‌رضوی از ساعت ۱۵ امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ دومین دیدار هفته سوم لیگ دسته‌اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور را در ورزشگاه ۲۵ آبان برابر یکدیگر برگزار کردند و در پایان سپاهان با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود گذشت.

حدادی در ابتدا رؤیا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، پریسا رحمتی، هستی نصراصفهانی و بهار بهرامی‌نیا را به‌عنوان نفرات شروع‌کننده به زمین فرستاد.

دو تیم ست نخست را متعادل آغاز کردند و در امتیازات گام به گام پیش رفتند که نشان از انگیزه بالا حریف مقابل طلایی‌پوشان بود.

آرمان‌سازه تا امتیاز ۱۶ سپاهان را تعقیب کرد، اما دختران سپاهان با تنوع بیشتر در خط حمله حاشیه امن سه امتیازی را ایجاد کرده و در آخر ۲۵ بر ۲۳ ست را به نام خود ثبت کرد.

در ست دوم از همان ابتدا طلایی‌پوشان با ایجاد فاصله شش‌امتیازی قدرت‌نمایی کرده و نتیجه را ۱۴ بر هفت کردند. این برتری در خط حمله ادامه داشت تا جایی که با اختلاف هفت‌امتیازی ست دوم نیز ۲۵ بر ۱۸ به نام دختران سپاهان ثبت شد.

ست سوم نیز برتری طلایی‌پوشان حرفی برای حریف باتجربه باقی نگذاشت و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ پیروزی این ست و بازی لقب گرفت.

به گزارش ایمنا، بانوان سپاهانی روز گذشته در نخستین بازی از هفته سوم برابر فولاد هرمزگان به پیروزی دست یافته بودند و با برد بازی امروز، صاحب هفتمین پیروزی فصل خود شدند.

کد خبر 619870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.