همایش دختران حاج قاسم در یزد برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در یزد، گفت: همایش دختران حاج قاسم در این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرگرد محمد برزگر امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در یزد اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج در استان یزد با برگزاری نشست خبری و پس از آن افتتاحیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و رزمایش جهادی فاطمی استان یزد آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان یزد توسط بسیج سازندگی عصر روز شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اکرمیه یزد افتتاح می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: اختتامیه رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال و معرفی برگزیدگان این مراسم هم در دومین روز هفته بسیج برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج مساجد و محلات استان یزد، همچنین برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری و تجلیل از عوامل رویداد علمی تا ثریا در هفته پیش رو خبر داد و خاطرنشان کرد: در پنجمین روز هفته بسیج هم از نویسندگان بسیجی استان یزد تجلیل و کتاب‌های دفاع مقدس آماده شده توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد نیز رونمایی می‌شود.

برزگر عطرافشانی قبور مطهر شهدا، همایش زیست عفیفانه، میقات صالحین با حضور گروه‌های نقش آفرین در نماز جمعه، برگزاری همایش جریان شناسی فدک ویژه مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی و شعرای آئینی، برگزاری اجتماع اقتدار بسیجیان، آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیرعمد و تجلیل از خیرین و برگزاری همایش دختران حاج قاسم را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در یزد عنوان کرد.

کد خبر 619854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.