عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ آبان‌ماه

در این بسته خبری از انتخاب شهردار محلات تا تحقق ۹۷ درصدی بودجه شهرداری نیشابور و رفع گره‌های ترافیکی کانال فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار محلات انتخاب شد

در جلسه روز ۲۴ آبان، عزیز تقی‌زاده با سه رأی از پنج رأی به عنوان سرپرست شهرداری محلات انتخاب شد.

۹۷ درصد بودجه شهرداری نیشابور محقق شده است

سید حسن میر فانی، شهردار نیشابور از محقق ۹۷ درصدی بودجه شهرداری این شهر خبر داد.

گره‌های ترافیکی کانال فردیس رفع می‌شود

محمدرضا احمدی نژاد، شهردار فردیس با بیان اینکه کانال فردیس یکی از پر معضل‌ترین معابر فردیس است، با اشاره به طرح تعریض این بلوار، گفت: بیش از ۶۰ ملک در لاین شمالی و جنوبی کانال واقع است که در طرح تعریض قرار دارد.

طرح «با ستاره‌ها» به‌منظور معرفی شهدای اردبیل برگزار می‌شود

محمود صفری، شهردار اردبیل گفت: طرح «با ستاره‌ها» عنوان برنامه‌ای است که در فرهنگسراهای شهرداری باهدف معرفی شهدای بنام اردبیل برای نوجوانان برگزار می‌شود.

ششمین شهردار مهاجران از تهران می‌آید

"علیرضا موثقی" به عنوان ششمین شهردار شهر مهاجران با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی این شهر خبر داد.

ارتقای سلامت روان شهروندان از اولویت‌های شهرداری است

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: افزایش مشارکت‌پذیری و ارتقای سلامت روان شهروندان از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری است.

پل ۲۰ متری نیازمند ایمن‌سازی فوری است

مهران نجاتی، سرپرست شهرداری تالش گفت: بارش‌های متوالی باران و طغیان رودخانه کرگانرود موجب خالی شدن دو متر از بخش پایین‌دست پل ۲۰ متری در کمربندی شهر شده است، این پل باید هرچه سریع‌تر با استفاده از سنگ‌های بزرگ رودخانه‌ای ایمن‌سازی شود.

کد خبر 619834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.