ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی، وظیفه‌ای همگانی است

رئیس شورای اسلامی شهر طالخونچه گفت: ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی، تکریم کتابداران و شناساندن سازمان‌ها و نهادهای متولی کتاب و کتاب‌خوانی به مردم، وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمید هادیزاده امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در مراسم تجلیل از کتاب‌خوانان برتر سال در شهر طالخونچه با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: این هفته فرصتی برای همه ماست تا بتوانیم جایگاه واقعی کتاب و کتابخانه را نمایان کنیم و بهترین شیوه‌ها را برای ترویج کتاب‌خوانی به‌کار گیریم.

وی گفت: خودمان را در شورای اسلامی شهر نسبت به ترویج و عرضه کتاب مسئول می‌دانیم و ترویج و تکریم فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی و کتابداران را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر طالخونچه افزود: با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کنیم.

به گزارش ایمنا، همایش بزرگ شهر کتاب‌خوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر طالخونچه و همکاری کتابخانه آیت الله هاشمی و دبیرستان دخترانه بانو کرمی در مجموعه فرهنگی شهید آوینی شهرداری طالخونچه برگزار شد و در این مراسم از چهار نفر کتاب‌خوان برتر سال تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 619828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.