احداث پارک ۵ هکتاری در شهر قمصر

شهردار قمصر از احداث پارک پنج هکتاری در این شهر خبر داد و گفت: تمام امکانات این بوستان توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

مجتبی ولی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرداری قمصر کمبود منابع مالی است، اظهار کرد: یکی از راهکارهای کسب درآمد پایدار شهرداری‌ها، جذب سرمایه‌گذار در بخش اقتصادی است.

وی با بیان اینکه سالیانه بیش از سه میلیون گردشگر از قمصر بازدید می‌کنند، افزود: در تلاش برای ارائه خدمات به تمام گردشگران هستیم، اما اعتبارات اختصاص یافته به شهر قمصر ۴۰۰ میلیارد ریال است و خدمات شهری به گردشگران نیز اختصاص می‌یابد؛ لذا حقوق شهروندان قمصر پایمال می‌شود.

شهردار قمصر خاطرنشان کرد: تمام شاخصه‌های در نظر گرفته شده برمبنای جمعیت چهار هزار نفری شهر است، در حالی که در طول هفته بیش از ۲۰ هزار نفر گردشگر وارد شهر می‌شوند.

ولی‌پناه با بیان اینکه تمام گردشگرانی که وارد شهر می‌شوند خدمات دریافت می‌کنند، اما ارزش افزوده را در شهرهای خودشان می‌پردازند، تصریح کرد: شهرداری در عمل به یک شهر ۲۰ هزار نفری خدمات ارائه می‌دهد، در حالی که تمام سهمیه‌ها از جمله آرد نان بر مبنای چهار هزار نفر در نظر گرفته شده است.

وی از نگهداری ۱۳۰ هکتار فضای سبز در این شهر خبر داد و گفت: شهروندان کاشانی و شهرهای مجاور برای گشت و گذار به شهر قمصر سفر و از این فضا استفاده می‌کنند.

شهردار قمصر با بیان اینکه در پیک شلوغی جوابگوی نیاز گردشگران نیستیم، افزود: مسئولان باید تصمیمی اتخاذ کنند تا بتوانیم جوابگوی گردشگران باشیم و این موضوع می‌تواند توسط دولت با اعتبارات بیشتر حل و فصل شود.

به گزارش ایمنا، قمصر شهری از توابع بخش قمصر شهرستان کاشان در استان اصفهان است.

کد خبر 619827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.