«جان ایران» روایتی مردمی از حماسه و ایثار اصفهان

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان از اجرای برنامه «جان ایران» به مناسبت روز حماسه و ایثار اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه «جان ایران» به مناسبت سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان که در بیست‌وپنجم آبان سال ۶۱ با تشییع پیکر ۳۷۰ شهید در اصفهان برگزار شد، به بیان خاطرات مردم از آن زمان می‌پردازد.

شب خاطره «جان ایران» روایتی است مردمی از این واقعه مهم در اصفهان که با شعرخوانی مصطفی محدثی‌خراسانی نیز در این خصوص همراه است.

شب خاطره «جان ایران» به همت حوزه هنری استان اصفهان در ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه بیست‌وششم آبان‌ماه در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت تاریخی سعدی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در این برنامه حضور پیدا کنند.

«جان ایران» روایتی مردمی از حماسه و ایثاراصفهان

سعید معتمدی، مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این برنامه گفت: روزحماسه و ایثار اصفهان، روزی است که مردم این شهر شهیدپرور بزرگ‌ترین حماسه دفاع مقدس را برای این شهر رقم زدند و با تشییع ۳۷۰ نفر از شهدای عملیات محرم نهایت ایثار و ازخودگذشتگی مردم یک شهر را نشان دادند.

وی افزود: این حرکت مردمی که در بیست و پنجم آبان ۶۱ انجام شد، نقش مردم اصفهان را در دفاع مقدس به‌خوبی نشان می‌دهد و برای همین بهترین راه برای شناساندن این روز و ابعاد آن برای نسل امروز، روایت این روز از زبان مردمی است که در آن روز حضورداشته‌اند.

کد خبر 619817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.