جنس درخواست‌های مردمی متفاوت است

شهردار شهرکرد گفت: جنس درخواست‌های مردمی فرق کرده است و باید به سلامت روح و روان شهروندان توجه بیشتری شود، چنانچه ساختار اصلاح شود، مردم نیز با مدیریت شهری همراه می‌شوند.

به گزارش ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهر با بیان اینکه شاخصه هر شهر توسعه آن است، اظهار کرد: با کمک مسئولان، مدیران و شهروندان زیرساخت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی برای توسعه و آبادانی شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های موجود در شهرکرد در شأن مرکز استان نیست، افزود: به منظور رسیدن به نتیجه مطلوب و توسعه شهر، باید برنامه منسجم و مدونی برای انجام اقدامات عمرانی در نظر گرفته شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: به منظور مشارکت و هم‌افزایی بیشتر لازم است بستری مطمئن در سطح شهر ایجاد شود و بخش خصوصی به اقدامات عمرانی ورود پیدا کند تا شاهد پیشرفت، توسعه و عمران شهر باشیم.

واحدیان با تاکید بر اینکه با ایجاد پویایی، روح‌بخشی به شهر و مشارکت شهروندان بهترین طرح‌ها اجرایی و هویت‌بخشی به ساکنان و شهر ممکن می‌شود، تصریح کرد: جنس درخواست‌های مردمی فرق کرده است و باید به سلامت روح و روان شهروندان توجه بیشتری شود، چنانچه ساختار اصلاح شود، مردم نیز باید با مدیریت شهری همراه شوند که موجب تزریق شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه حوزه مدیریت شهری نباید به حاشیه کشیده شود و لازم است اطمینان مردمی به مدیریت شهری بازگردد، تاکید کرد: شهروندان با وجود پتانسیل‌های بسیار خوب برای توسعه و آبادانی شهر، نیازمند توجه بیشتری هستند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه‌های شاخص باید آغاز شود و عمران شهری شکل بگیرد، گفت: لازم است تمام عناصر شهری، فرهنگی، تاریخی و مذهبی در کنار یکدیگر قرار بگیرد و از وجود دستگاه‌های اجرایی دیگر استفاده شود تا تأثیر بیشتری بر عمران و آبادانی شهر بگذارد.

واحدیان با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در شهر موجب می‌شود تمام شهروندان پویایی و زنده بودن را احساس کنند، افزود: ضرورت دارد در تدوین بودجه ۱۴۰۲، معتمدان محلی و اهل فن و تخصص شناسایی شوند تا ساختار بودجه با مشارکت شهروندان شکل بگیرد و اطمینان به مجموعه شهرداری حاصل شود.

کد خبر 619756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.