بعضی مدارس لردگان وضعیت نامناسب دارد

نماینده شهرستان شوراهای اسلامی لردگان در شورای اسلامی استان چهار محال و بختیاری با اشاره به وضعیت نامناسب بعضی از مدارس لردگان، خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس لردگان در خانه‌های اجاره‌ای است و مکان مناسبی برای تحصیل نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عطاالله حسین‌پورآقایی امروز – چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه - در جلسه فوق العاده شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: انتقال آب آتشگاه به بخش رودشت نزدیک به ده سال است مغفول مانده، هنوز به مردمان آن منطقه با تانکر آبرسانی می‌شود و در سختی به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: در شهرستان لردگان به دلیل کمبود شغل، اکثر مردم به قاچاق هیزم روی آوردند در حالی که این روند جنگل‌ها را به سمت نابودی می‌کشاند از سوی دیگر آفت‌ها نیز موجب از بین رفتن درختان بلوط می‌شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان لردگان در شورای استان چهارمحال و بختیاری افزود: هر ساله بودجه‌ای برای مبارزه با آفت‌ها در نظر گرفته می‌شود، اما هیچ‌گونه نظارتی روی طرح‌ها نیست که هر ساله شاهد از بین رفتن درختان هستیم.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گفت: چشمه برم، آبشار آتشگاه و خرسان از شهرستان لردگان عبور می‌کند، اما ضعیف‌ترین بخش کشاورزی را لردگان دارد که هیچ برنامه‌ای برای این بخش نیست، البته در سفر اخیر رئیس جمهور بودجه‌هایی برای کشاورزی و توسعه گلخانه‌ها لحاظ شد که باید به جد پیگیر جذب آنها بود.

حسین‌پور با اشاره به وضعیت نامناسب بعضی از مدارس لردگان، خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس لردگان در خانه‌های اجاره‌ای است و مکان مناسبی برای تحصیل نیست؛ به دلیل افزایش جمعیت دانش آموزان در این شهرستان نیاز به ساختن مدارس جدید است، لذا باید به این مسائل رسیدگی کرد.

کد خبر 619731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.