قیمت دستگاه تصفیه آب چقدر است؟
قیمت دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب یکی از مهمترین عوامل خرید آن می باشد.

اندازه مخزن، تعداد فیلتر ها، برند و... همگی بر قیمت دستگاه تصفیه آب تاثیر گذار هستند. برند سی سی کا از جمله دستگاه های با کیفیتی است که قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر برند ها دارد. قیمت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا از 2,950,000 تومان شروع می شود. در بیشترین حالت هم می توانید دستگاه تصفیه آب آکوا جوی مدل لوتوس را با قیمت 8,700,000 خریداری نمایید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

باید بگوییم که دستگاه تصفیه آب انواع زیادی دارد و هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلفی می باشند. توصیه میکنیم قبل از خرید دستگاه تصفیه آب ابتدا ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت دستگاه مناسب با نیازتان را خریداری کنید. توصیه می کنیم، اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید به سایت دیجی آب کالا مراجعه کنید، زیرا می توانید به طور آنلاین دستگاه تصفیه آب را خریداری نمایید. در زیر به بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی اشاره شده است.

  • تصفیه آب سی سی کا
  • دستگاه تصفیه آب سافت واتر
  • تصفیه آب سول آکوا

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت خرید دستگاه تصفیه آب سی سی کا

یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب، برند سی سی کا می باشد، که با خرید آن می توانید از بروز بسیاری بیماری ها جلوگیری کنید. از جمله می توان به جلوگیری از سرطان، مشکلات گوارشی و... نیز اشاره کرد. از دیگر مواردی که باید در مورد این دستگاه بدانید، 4 مرحله ای بودن آن است در واقع وجود فیلتر ها سبب حذف میکروب و باکتری های موجود در آب می شود. از طرف دیگر دستگاه تصفیه آب سی سی کا بدون نیاز به برق، آب خانه شما را تصفیه می کند. یکی از مهم ترین مزایای اصلی این برند قیمت مناسب آن می باشد، به عنوان مثال شما می توانید سی سی کا 6 مرحله ای را با قیمت 2,950,000 تومان خریداری کنید.

به چه دلایلی توصیه می شود که دستگاه تصفیه آب سی سی کار را خریداری کنیم؟

همانطور که در بالا بیان شد، مزایای این دستگاه بسیار زیاد است از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ارسال سراسری دستگاه به تمامی استان ها
  2. نصب و راه اندازی رایگان در تهران و البرز
  3. دارای گارانتی تعویض
  4. پرداخت وجه محصول پس از نصب و عملکرد دستگاه

آشنایی با دستگاه تصفیه آب سافت واتر

یکی دیگر از بهترین دستگاه های تصفیه آب، برند سافت واتر است. قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر هم بسیار مقرون به صرفه می باشد. با نصب تصفیه آب خانگی سافت واتر به راحتی مواد شیمیایی و باکتری های موجود در آب را از بین خواهید برد. از مهم ترین خواص دستگاه تصفیه آب سافت واتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سالم نگه داشتن پوست
  • تقویت سیستم گوارشی
  • حذف مواد شیمایی موجود در آب
  • کاهش وزن بدن
  • عملکرد بهتر در تمرینات ورزشی

قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر

همانطور که میدانید قیمت دستگاه تصفه آب به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله می توان به تعداد فیلترها، جنس و کیفیت قطعات دستگاه، حجم مخزن اشاره کرد. توجه داشته باشید به علت شرایط اقتصادی، فیک این دستگاه نیز در بازار وجود دارد. قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر از 3,100,000 تومان شروع می شود و با توجه به امکانات آن قیمت آن متفاوت است. ناگفته نماند که تصفیه آب سافت واتر شش مرحله ای می باشد، یعنی دارای فیلتر شش گانه می باشد، که هر کدام از آنها وظایفی را بر عهده دارند. از دیگر مواردی که در مورد دستگاه تصفیه آب باید مد نظر قرار دهید، زمان تعویض فیلتر ها می باشد. اگر به زمان تعویض فیلتر ها دقت نکنید، از کیفیت آب کاسته می شود. معمولا لازم است هر 6 ماه یکبار اقدام به تعویض فیلتر ها کنید. توصیه می کنیم، در هنگام خرید فیلتر از نوع اصلی آن استفاده کنید، تا شاهد عملکرد بسیار عالی آن باشید.

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب سول آکوا

امروزه افراد زیادی از دستگاه تصفیه آب سول آکوا برای تصفیه آب خانه خود استفاده می کنند. یکی از دلایلی که برند سول آکوا در بین مردم محبوب است برند معتبر و خدمات پس از فروش آن می باشد. ناگفته نماند که برند سول آکوا دارای انواع زیادی می باشند که هر کدام از آنها کارایی خاص خود را دارند. اگر می خواهید دستگاه تصفیه آب سول آکوا را خریداری کنید به سایت ما مراجعه کنید تا آن را با تخفیف خریداری کنید. در مورد قیمت دستگاه تصفیه آب سول آکوا باید بگوییم به امکانات خود دستگاه بستگی دارد به عنوان مثال تصفیه آب سول آکوا مدل RO-102 حدود 5,500,000 تومان می باشد.

در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

بسیاری افراد این سوال را دارند که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟ از مهم ترین نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کیفیت آب
  • برند دستگاه تصفیه آب
  • دارای گارانتی
  • خدمات پس از فروش
  • حجم مخزن
  • مقدار حجم تصفیه آب در طول شبانه روز
  • میزان کاهش سختی آب
  • قیمت دستگاه

نتیجه گیری

یا توجه به نکاتی که در مقاله درباره قیمت دستگاه تصفیه آب بیان شد، پی بردیم که قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله می توان به تعداد فیلترها، حجم مخزن، نوع برند نیز اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید بهترین برند های دستگاه تصفیه آب را خریداری کنید از مشاوران خرید دیجی آب کالا کمک بگیرید.

سوالات متداول

  1. چگونه می توانیم بهترین دستگاه تصفیه آب را خریداری کنیم؟
    خرید از شرکت های معتبر این حوزه، مطمئن ترین روش خرید دستگاه تصفیه آب می باشد. شرکت دیجی آب کالا با مشاوره رایگان، می تواند شما را در این مسیر همراهی کند.
  2. قیمت دستگاه تصفیه آب به چه عواملی بستگی دارد؟
    به عواملی نظیر نوع برند، تعداد فیلترها، اندازه مخزن و... بستگی دارد.
کد خبر 619728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.