خدمات به صورت متوازن و بدون تبعیض در شهر ارائه شود

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد گفت: خدمات باید به صورت متوازن و بدون تبعیض در شهر ارائه شود و مدیریت منابع و زمان در شهرداری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری چندین ماه با سرپرستی اداره شد، اظهار کرد: به جرئت می‌توان گفت در این مدت اقدامات خوبی انجام شده است و تمام توان و تلاش نیروها در راستای ارائه خدمت به مردم به‌کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه رویکرد شورای اسلامی شهر همراهی با شهرداری است، افزود: اداره شهر باید به صورت علمی انجام شود که برای این کار وجود برنامه و هدفمند بودن آن نیاز است.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه محله‌محور بودن باید در اداره شهر مدنظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: خدمات باید به صورت متوازن و بدون تبعیض در شهر انجام و مدیریت منابع و زمان در شهرداری صورت گیرد.

وی ادامه داد: انجام بعضی از اقدامات نیاز به مشاور ندارد و برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها با انتخاب اکیپ‌ها در نواحی جهت لکه‌گیری آسفالت، ترمیم جداول و پیاده‌روها می‌توان کارها را انجام داد.

بیاتی با بیان اینکه سازمان‌ها باید وابستگی خود را به شهرداری کاهش دهند، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم در اجرای پروژه‌های شاخص از قبیل تکمیل برج دوقلو، تقاطع‌های غیرهمسطح، تکمیل کمربندی و احداث شهربازی و موارد دیگر است.

وی با اشاره به اینکه امروزه شهرداری‌ها باید برنامه‌ریزی درازمدت داشته باشند تا بتوانند خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه دهند، افزود: باید بستر طرح جامع مدیریت شهری فراهم شود، قانون‌مداری سرلوحه کار مدیریت شهری قرار گیرد تا رضایت حداکثری شهروندان را به همراه داشته باشد.

فاطمه بیگی، رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهروندان از مجموعه شهرداری انتظارات متفاوتی دارند و تمام کارکنان تلاش می‌کنند که انتظارات مردم را برآورده سازند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی و تخصص شهردار شهرکرد، تمام مدیران و کارکنان از این فرصت به دست آمده به‌نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان استفاده کنند و میزان رضایت‌مندی آن‌ها را افزایش دهند.

کد خبر 619717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.