تملک املاک واقع در کانال فردیس در دستور کار است

شهردار فردیس با بیان اینکه بلوار شهید اسمی یکی از معابر پرترافیک شهر است، گفت: تملک املاک واقع در فاز نخست طرح تعریض کانال در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی‌نژاد امروز _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه کانال فردیس یکی از پرمعضل‌ترین معابر فردیس است، اظهار کرد: برابر طرح تفضیلی مصوب، تعریض این بلوار در دستور کار قرار گرفته و نیازمند تملک اراضی واقع در طرح است.

وی افزود: با توجه به اینکه کانال فردیس یکی از مهمترین معابر شهر به‌شمار می‌رود، شهرداری امکان تملک اراضی حاشیه آن را در مدت‌زمان کوتاه ندارد.

شهردار فردیس با اشاره به ایجاد گره ترافیکی به واسطه وجود چندین پلاک در کانال شهر، خاطرنشان کرد: تملک این پلاک‌ها و روان‌سازی ترافیک معابر در اولویت قرار دارد؛ ملک واقع در تقاطع خیابان قریشی و کانال از جمله این پلاک‌ها است که در گذشته با تملیک آن محدوده قابل توجهی از معبر آزادسازی شد.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: نقش آزادسازی معبر کانال فردیس در روان‌سازی ترافیک برای شهروندان و رضایتمندی آنان نقش مؤثری دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ ملک در لاین شمالی و جنوبی کانال واقع شده است که در طرح تعریض قرار دارد، تصریح کرد: اکنون اقدامات کارشناسی برای تملیک ۱۰ پلاک واقع در حد فاصل بلوار شهدا تا تقاطع قریشی در لاین شمال و جنوب کانال در حال انجام است.

شهردار فردیس گفت: املاک واقع در طرح، حدفاصل تقاطع قریشی تا بلوار امام خمینی (ره) و خیابان مسلم بن عقیل در مرحله دوم به طور کامل بازگشایی می‌شود.

احمدی‌نژاد افزود: امید است با توجه به برنامه‌ریزی سه ساله و به شرط تأمین منابع مالی، معبر غربی بلوار شهید اسمی به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 619695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.