این آخرین سوغات حاج‌صفی از قطر است؟+عکس

ملی‌پوشان فوتبال روز گذشته پس از پشت سر گذاشتن تمرینات نوبت عصر و صرف شام در جلسه توجیهی فیفا حاضر شدند و پیش از شروع این کلاس، نماینده فیفا تابلوی ششمین حضور ایران در جام‌جهانی را به کاپیتان تیم کشورمان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال کشورمان با حضور در گروه B بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برای ششمین بار در این تورنمنت حاضر می‌شود؛ نکته جالب توجه درخصوص تیم ملی ایران این است که کارلوس کی‌روش تاکنون سه مرتبه هدایت یوزه‌ای ایرانی را برای شرکت در این مسابقات برعهده داشته و از این حیث رکورددار است.

روز گذشته ملی‌ پوشان فوتبال پس از پشت سر گذاشتن تمرینات نوبت عصر خود و صرف شام در هتل الریان قطر، جلسه توجیهی فیفا را که با مباحث متفاوتی برگزار می‌شد، پشت سر گذاشتند. پیش از شروع مبحث داوری، نماینده فیفا تابلوی ششمین حضور ایران در رقابت‌های جام‌جهانی را به احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تقدیم کرد.

با توجه به اینکه حاج‌صفی هم‌اکنون ۳۲ سال سن دارد و احتمالاً آخرین جام‌جهانی خود را تجربه می‌کند، می‌توان گفت این بازیکن تابلوی ششمین حضور ایران در دیدارهای جام‌جهانی را که به عنوان نماینده کشورمان به وی تقدیم شد را همراه خود از قطر به یادگار می‌آورد.

این آخرین سوغات حاج صفی از قطر است؟+عکس

کد خبر 619678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.