گلایه شهروندان از آب‌گرفتگی معابر شهر گلپایگان+ پاسخ شهردار

شهروندان ساکن در دو محله شهر گلپایگان نسبت به آب‌گرفتگی و اجرا نشدن طرح آسفالت گلایه‌مند و خواستار رسیدگی مسئولان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهروندان گلپایگانی ساکن در کوچه شش جاده قدیم اصفهان و ساکنان محله پارک شهر واقع در کوچه شهید فرجی گلستان دو فرعی اول با مشکل آب‌گرفتگی معابر هنگام بارش باران مواجه هستند.

شهروندان می‌گویند چند سال است از آسفالت این کوچه خبری نیست، در فصل تابستان گرد و غبار داریم و با فرارسیدن فصل پاییز و زمستان بارش نزولات آسمانی و ایجاد گل و لای و آبگرفتگی‌ها تردد را برای دانش‌آموزان برای رفتن به مدرسه دشوار می‌کند، فرزندان ما با وجود این معضل چگونه به مدرسه بروند.

عده‌ای از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به وضعیت آب‌گرفتگی کوچه‌ها و اجرای نشدن پروژه آسفالت محلات معترض و خواهان رسیدگی فوری مسئولان مربوطه هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

ناهمواری‌ها در گذرها و معابر / ‏شن‌ریزی‬ انجام می‌شود

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان در این خصوص به خبرنگار ایمنا، گفت: در معابر جدیدی که شکل گرفته است، پس از ارائه درخواست کتبی از سوی ساکنان محل به شهرداری و بررسی و تأیید توسط کارشناسان شهرداری، اجرای آسفالت محدوده در نوبت کاری قرار می‌گیرد.

وی افزود: حفاری‌های تاسیساتی و دوباره کاری در اجرای آسفالت موجب ایجاد ناهمواری در سطح معابر و کوچه‌های شهر شده است و به منظور رفاه حال شهروندان نسبت به شن‌ریزی چنین کوچه‌هایی اقدام می‌شود.

کد خبر 619648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.