فضای سبز بوستان‌های محله‌ای ساماندهی می‌شود

شهردار زرند گفت: ساماندهی فضای سبز بوستان‌های محله‌ای سطح شهر به منظور تعامل هرچه بیشتر شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل پاییز و بارش نزولات آسمانی، طرح پاکسازی، لایروبی و رسوب‌برداری تمام انهار و کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر با هدف هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی از اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی پل‌های سیمانی معابر سطح شهر خبر داد و افزود: پل‌های بتنی در سطح شهر موجب بروز مشکلاتی برای شهرداری و شهروندان از جمله آب‌گرفتگی در زمان بارندگی‌ها و تلف شدن حیوانات شده است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی معابر و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی سطح شهر در راستای پاکسازی معابر، حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهر به صورت روزانه انجام می‌شود.

ضیاء‌الدینی اضافه کرد: عملیات ساماندهی بوستان بهشت در راستای بهبود کیفی فضای سبز موجود، هرس فرم درختان، کند و کوب، آماده‌سازی باغچه‌ها جهت نهال‌کاری، گل‌کاری و بازسازی پیاده‌روها در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی فضای سبز بوستان‌های محله‌ای سطح شهر به عنوان فضاهای تفریحی و نقش این اماکن در ایجاد تعامل هرچه بیشتر شهروندان، تصریح کرد: بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری باید در شأن شهروندان باشد و تلاش مدیریت شهری تأمین رضایت همه شهروندان است.

شهردار زرند گفت: نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری با رصد وضعیت جوی‌های آب سطح شهر، عملیات پاکسازی، جمع‌آوری زباله، برگ‌های خشک و لایروبی کامل انهار در نقاط مختلف شهر را در دستور کار دارند.

وی افزود: طرح لایروبی و جمع‌آوری پسماند در بیش از ۹۰ کیلومتر از جوی‌های و معابر سطح شهر اجرایی می‌شود.

کد خبر 619626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.