کریم انصاری‌فرد تنها بازیکن لیگ قبرس در جام‌جهانی+عکس

کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی اومونیا تنها بازیکنی است که از لیگ قبرس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، پنج روز دیگر رسماً در دوحه آغاز می‌شود و به‌دنبال آن، ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی لیست‌نهایی‌شان را اعلام کردند و از هفته گذشته به‌ترتیب راهی کشور قطر شده‌اند و سایر تیم‌ها تا پایان هفته جاری به هتل‌های محل اقامت‌شان خواهند رسید.

از همین‌رو لیگ‌های فوتبال سراسر دنیا از قاره آسیا گرفته تا اروپا از هفته‌های گذشته شروع به تعطیل‌شدن کردند و شب گذشته آخرین روز لیگ‌های فوتبال پیش از شروع رقابت‌های جام‌جهانی برگزار و در نهایت برای مدت دست‌کم ۴۰ روز تعطیل شدند.

در این بین و پس از معرفی‌شدن لیست‌نهایی کشورها، کریم انصاری‌فرد ملی‌پوش اومونیای قبرس تنها بازیکنی از لیگ‌برتر قبرس به‌شمار می‌رود که در لیست نهایی تیم‌ملی کشورش برای جام‌جهانی حضور دارد؛ انصاری‌فرد به‌عنوان کاپیتان دوم تیم‌ملی فوتبال ایران بعد از تجربه بازی و گلزنی در جام‌جهانی ۲۰۱۸، در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز یکی از امیدهای ایران برای درخشش مقابل حریفان خواهد بود.

گفتنی است احمد نورالله‌ی هافبک ملی‌پوش ایران نیز وضعیتی مشابه با کریم انصاری‌فرد در لیگ‌برتر امارات دارد و تنها بازیکن حاضر در جام‌جهانی از لیگ امارات است.

همچنین باشگاه اومونیا قبرس در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از کریم انصاری‌فرد در لباس تیم‌ملی، برای کریم و ایران در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت کرد.

کریم انصاری‌فرد تنها بازیکن لیگ قبرس در جام‌جهانی+عکس

کد خبر 619617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.