۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
پلیس خدمت‌گزار مردم است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از مردم است و همواره خدمت‌گزاری به شهروندان را برای خود بزرگ‌ترین شأن و افتخار می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسین رحیمی امروز_ سه‌شنبه بیست و چهارم آبان‌ماه _در جلسه تبیین و تقدیر از کارکنان پلیس با تشریح اتفاقات و حوادث اخیر و تلاش بی‌وقفه و همه جانبه دشمنان برای عقده‌گشایی و ضربه زدن به انقلاب و اسلام و در رأس آن برهم زدن امنیت و آرامش و آسایش خاطر مردم، اظهار کرد: اوضاع و احوال و شرایط کشورهایی که نیروهای آمریکایی به آنجا وارد شدند، مشخص است و به وضوح قابل مشاهده و ملاحظه است که ره آورد و ثمره حضور آمریکایی‌ها ناامنی و کشتار و خون‌ ریزی و چپاول سرمایه مردم است همچنانکه در افغانستان و عراق شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه دوستی آمریکایی‌ها دوستی با گرگ است که از ابتدا پایان و فرجام آن معلوم و مشهود است، ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال تأمین منافع خود هستند و برای تحقق این موضوع از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مردم کشور ما در انقلاب سال ۵۷ دست دشمنان و در رأس آن آمریکایی‌ها را از منافع این کشور کوتاه کردند، گفت: مدارک و مستندات دشمنان را می‌توان در موشک‌هایی که در جنگ تحمیلی توسط رژیم بعث صدام بر سر مردم بی‌دفاع فرو می‌آوردند و بسیاری جنایت‌های دیگر مشاهده کرد.

وی در خصوص اینکه انقلاب ما انقلابی مردمی به رهبری امام راحل است که شهدای بسیاری همه هستی خود را برای استقرار و استمرار آن نثار کرده‌اند، افزود: در مناسبت‌های مختلف شاهد تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) هستیم که ۱۳ آبان‌ماه امسال شاهد حماسه‌ای دیگر در این زمینه بودیم.

سردار رحیمی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش‌های دشمنان برای اینکه به مطامع خود دست پیدا کنند، اضافه کرد: در حوادث اخیر شاهد بودیم که در همان روزهای اول مردم مسیر خود را از اغتشاشگران جدا کردند و اجازه ندادند دشمنان به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اینکه کشته‌سازی، دروغ‌پردازی، شایعه‌سازی و فریب از جمله نقشه‌های و تلاش‌های نخ‌نمای دشمنان بود و در این ایام بسیار تلاش کردند که از این طریق بتوانند افکار عمومی جامعه را تحت‌الشعاع القائات و دروغ پردازی‌های خود قرار دهند، گفت: در حوادث اخیر فراجا تمام تلاش خود را به کار بست تا علاوه‌بر اینکه اجازه ندهد امنیت و آرامش جامعه به مخاطره بیفتد، تلاش و دقت بسیاری انجام داد تا در این حوادث تر و خشک با هم نسوزند.

وی تصریح کرد: پلیس از مردم است و همواره خدمتگزاری به شهروندان را برای خود بزرگ‌ترین شأن و افتخار می‌داند، شهروندان به خوبی متوجه تلاش‌ها و خدمات پلیس هستند و در نظرسنجی‌های انجام شده پلیس بعد از معلمان در رتبه دوم توجه و عنایت شهروندان قرار دارد که این مهم برای پلیس مایه مباهات است.

کد خبر 619595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.