پیش‌بینی بورس فردا ۲۵ آبان+ اخبار لحظه‌ای

برای بازار فردا یک روند متعادل و تغییرات در محدوده دو تا پنج هزار واحدی را پیش بینی می‌کنیم احتمال کاهش ارزش و حجم و معاملات در روزهای آینده نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار امروز با رشد اندک دو هزار واحدی و شاخص کل و یک هزار واحدی شاخص هم وزن کار خود را خاتمه داد، ارزش معاملات بازار سرمایه نیز در سطح سه هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته بهبود یافت اما نسبت به هفته گذشته که در هفته پنج هزار میلیارد تومان بود کاهش یافت، بازار پس از رشد تقریباً ده روزه خود نیاز به یک روند اصلاحی برای بهبود مسیر خود را داشت که به نظر می‌رسد در روز گذشته آخرین روز از روند اصلاحی موج جنبشی قبل خود بود و احتمال تداوم روند صعودی بازار با حفظ سطح یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد و حرکت به سمت یک میلیون ۴۱۰ هزار واحد تقویت شده است.

فردا آخرین روز کاری از هفته جاری است و برخی از سرمایه گذاران که ریسک گریزتر نسبت به اخبار اقتصادی و سیاسی هستند تمایل می‌دهند که در آخرین روز کاری هفته فعالیتی انجام ندهند و تصمیم گیری‌های خود را به هفته آینده موکول کنند. برای بازار فردا یک روند متعادل و تغییرات در محدوده دو تا پنج هزار واحدی را پیش بینی می‌کنیم احتمال کاهش ارزش و حجم و معاملات در روزهای آینده نیز وجود خواهد داشت.

کد خبر 619590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.