گلایه شهروندان از اجرا نشدن برنامه «تا پای جان»+ پاسخ مسئولان

برخی از شهروندان از اجرا نشدن برنامه «تا پای جان» و اطلاع‌رسانی نکردن عوامل اجرایی جهت کنسل شدن این برنامه در شب اول گلایه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی مصاحبه‌ای که سعید امامی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با خبرگزاری ایمنا روز گذشته _دوشنبه بیست‌وسوم آبان‌ماه_ انجام داد، از برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان «تا پای جان» به مناسبت روز ملی اصفهان خبر داد.

وی افزود: یکی از برنامه اصلی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این ایام، «تا پای جان» نام دارد که با همکاری نیروی زمینی ارتش و گروه ۴۴ توپخانه از روز دوشنبه _بیست‌وسوم آبان‌ماه_ تا روز یکشنبه _بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در پادگان گروه ۴۴ توپخانه ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژه‌برنامه مناسبتی ترکیبی «تا پای جان» از ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در محوطه باز پادگان گروه ۴۴ توپخانه ارتش اجرا می‌شود. زمانی که عموم مردم و علاقه‌مندان وارد محوطه نظامی می‌شوند، با نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات نظامی و چند غرفه فرهنگی روبه‌رو خواهند شد و از آن‌ها دیدن خواهند کرد.

در این بین برخی از شهروندان در تماس با خبرگزاری ایمنا، اعلام کردند با وجود طی مسافت طولانی و ماندن در ترافیک سنگین جهت مراجعه به مکان برگزاری برنامه «تا پای جان»، طی اقدام ناهماهنگ عوامل اجرایی این برنامه از ورود افراد به این مجموعه ممانعت و دلیل این امر را کنسل شدن برنامه به علت قطعی برق اعلام کردند.

عوامل اجرایی گروه ۴۴ توپخانه ارتش اعلام کردند که این برنامه از امشب_ سه‌شنبه بیست و چهارم آبان‌ماه_ با رفع موانعی که سبب برگزار نشدن آن در شب اول شد، به صورت مرتب اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کد خبر 619573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.