ارائه خدمت کاروان سلامت هلال‌احمر به ۹۰۰ بیمار در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اعزام کاروان سلامت متشکل از پزشکان متخصص، پزشک عمومی و تیم‌های پرستاری، توسط جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به بخش «دیشموک» در شهرستان کهگیلویه به مدت دو روز در تاریخ‌های نوزدهم و بیستم آبان‌ماه خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به بخش «دیشموک»، تیم درمانی متشکل از پزشکان داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، در راستای تسکین آلام بشری در قالب کاروان سلامت و کمک به مردم منطقه کم‌برخوردار بخش دیشموک، اعزام شدند.
وی افزود: ارائه خدمات ویزیت رایگان به بیش از ۹۰۰ نفر بیمار شناسایی شده و دیگر بیماران نیازمند با صدور کارت ویزیت جهت درمان تخصصی این بیماران با مشارکت این جمعیت و بنیاد علوی شهر دیشموک، متشکل از کادر درمانی شامل متخصصان مغز و اعصاب، اطفال، پوست، ارتوپد، اورولوژی، چشم پزشک، دندان‌پزشک، زنان و زایمان، داخلی، عفونی، توانبخشی و تیم‌های پرستاری به منطقه دیشموک انجام شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: غربالگری اسکلتی و کف پای صاف کودکان و نوجوانان با استفاده از متخصصان توانبخشی و توزیع بیش از ۱۰۰ جفت کفش طبی برای آنها و استقرار داروخانه رایگان مجهز به داروهای تخصصی در محل درمانگاه شهر دیشموک، از دیگر برنامه‌های کاروان سلامت اعزامی به این منطقه بود.
کد خبر 619515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.