خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

انتخاب و خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی می تواند متناسب با نیاز و سرمایه ای که در نظر گرفته شده است، باشد.

از آن جایی که دستگاه های خشک کن میوه از تنوع گسترده ای برخوردار هستند، این امکان را برای راه اندازان کسب و کارهای تولید میوه و سبزی خشک فراهم آورده است که با توجه به نیاز خود، تجهیزات مورد نیاز را خریداری نمایند.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که با هزینه های مختلف می توان اقدام به خریداری آنها کرد. شرکت آراد ماشین از سازندگان با تجربه در حوزه ساخت انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است و همچنین دستگاه های خشک کن مواد غذایی، دارویی و شیمیایی را در مدل های تونلی، دوار، سینوسی و ... را طراحی و تولید می کند.با توجه به ظرفیت و نوع دستگاه، قیمت دستگاه میوه خشک کن آراد ماشین متغیر است و می توان با سرمایه کم اقدام به راه اندازی کسب و کار میوه خشک کرد.

خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

در این مقاله قصد داریم شما را با دستگاه های خشک کن صنعتی آشنا کنیم و به توضیح مشخصات و عملکردی که دارد، بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه های میوه خشک کن از تنوع مدل های مختلفی برخوردار است و برای تمامی افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک کن دارند، مسیر فراهم شده است.

یکی از انواع دستگاه های خشک کن، دستگاه میوه خشک کن صنعتی است که برای مشاغلی که تولید تیراژ بالایی در روز دارند، مناسب و ایده آل است و محصولات مختلفی را با کیفیت بالایی تولید و خشک می کند.

با استفاده از پتانسیل بالایی که کشور ایران در خصوص تولید انواع میوه ها دارد، می توان با خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی یک کسب و کار پردرآمد و پرسود را با تولید و ظرفیت خروجی بالایی راه اندازی کرد.

دستگاه صنعتی که برای خشک کردن انواع میوه طراحی و ساخته شده است در مدل های مختلفی ساخته می شوند که از جمله آن ها می توان به دستگاه های تونلی، دوار و کابینی اشاره کرد و در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

نحوه کار و عملکرد دستگاه میوه خشک کن صنعتی

عملکرد و نحوه کار دستگاه های خشک کن متناسب با فرآیند و سیستمی که در ساخت آن ها اعمال شده اند، متفاوت می باشند اما اساس کار این دستگاه ها تولید و ارائه محصولات خشکی است که آب میان بافتی به حداقل رسیده باشد و با حفظ ظاهر، رنگ، طعم، مزه و شکل به بازار عرضه کند.

سیستم ها، تخلیه رطوبت، سیستم گرمایشی، سرعت دستگاه با توجه به نوع دستگاه میوه خشک کن متفاوت است و برای اطلاع دقیق از دستگاه مورد نظر می توانید با کارشناسان شرکت مورد نظر ارتباط برقرار کنید.

انواع دستگاه خشک کن میوه صنعتی

به طور کلی دستگاه های میوه خشک کن صنعتی به سه مدل کابینی و تونلی تقسیم می شوند که متناسب با نوع محصول و ظرفیت ورودی انتخاب و خریداری می شوند.

دستگاه میوه خشک کن تونلی

این مدل دستگاه برای تناژهای بالا ساخته می شود و به صورت پیوسته توانایی خشک کردن انواع محصولات مختلف از قبیل سبزیجات، میوه و صیفی جات را دارا می باشد.

دستگاه خشک کن تونلی با اینکه از تنوع کمتری برخوردار است اما در انواع سه طبقه و پنج طبقه برای خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت یکنواخت، تناژ بالای تولیدی و بی وقفه بودن تولید، جا نمایی و بزرگی دستگاه و... از ویژگی های خوب این دستگاه میوه خشک کن صنعتی است.

دستگاه میوه خشک کن کابینی

از رایج ترین دستگاه های صنعتی خشک کن، دستگاه های کابینی است که در انواع مختلفی طراحی شده است و برای انواع کسب و کارهای خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به کار گرفته می شوند.

خرید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

مدل سه کابین این دستگاه یکی از پرکابردترین نمونه برای کسب و کارهای صنعتی و بزرگ است و با توجه به سیستم سیرکولاسیون بسیار پیچیده این دستگاه می توان محصول کاملا یکدست و یکنواختی را ایجاد و خشک نمود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

برای خرید دستگاه ها و تجهیزات خط تولید میوه خشک در نظرگرفتن قیمت، از فاکتورهای مهم مشتریان می باشد. قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی تحت تاثیر عوامل مختلفی مشخص می شود و از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع دستگاه
  • مصرف سوخت
  • ظرفیت دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تکنولوژی بکار رفته در ساخت دستگاه
  • و...

مهم ترین عاملی که در خرید دستگاه می بایست مورد توجه قرار گیرد، شرکت سازنده دستگاه است که از اعتبار و تخصص کافی برخوردار باشد.

نکات ضروری قبل از خرید دستگاه خشک کن میوه

اگر قصد راه اندازی کسب و کار صنعتی در زمینه خشک کردن میوه دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید دستگاه به تمامی نکات مهم توجه لازم داشته باشید.

1: از معتبر بودن شرکت سازنده و کیفیت دستگاه ها اطمینان حاصل کنید

2: قبل از خرید با دستگاه و نحوه کارکرد آن آشنا شوید و در صورت امکان دستگاه را با نوع خاصی از میوه تست کنید

3: از کیفیت و استاندارد و سالم بودن قطعات به کار رفته در دستگاه اطمینان حاصل نمایید

4: نوع سوخت مصرفی خود را مشخص کنید

5: از داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه مطمئن شوید

6: با توجه به ابعاد دستگاه خریداری شده، فضای مناسبی برای استفاده در نظر بگیرید

7: قیمت دستگاه را با توجه به استانداردهای بررسی شده بسنجید و در صورت لزوم با دیگر شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید

شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه صنعتی

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، یکی از مهم ترین فاکتورهایی که خریداران برای خرید دستگاه های میوه خشک کن صنعتی باید به آن توجه کنند، شرکت سازنده دستگاه است که از اعتبار کافی برخوردار و توانایی تولید دستگاه های باکیفیت را داشته باشد.

یک شرکت سازنده معتبر با استفاده از آخرین تکنولوژی روز، دستگاه هایی استاندارد و با طول عمر بالایی تولید می کنند و خدماتی از قبیل تست دستگاه قبل از خرید، گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار خریدارن می گذارد.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه و رزومه کاری درخشان توانسته است دستگاه های باکیفیت و خدمات ارزنده در اختیار خریداران داخلی و خارجی قرار دهد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع دستگاه خشک کن میوه صنعتی آشنا کنیم و به توضیح موارد آن بپردازیم. برای خرید یک دستگاه ایده آل توجه به شرکت سازنده و نوع کارکرد دستگاه اهمیت دارد که باید خریداران به آن آگاه باشند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی و استفاده از مشاوره رایگان به سایت (machinsaz.com) مراجعه کنید.

کد خبر 619512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.