موافقت گاندوها با میزبانی در تهران/جریمه سنگینی در انتظار تیم بسکتبال ذوب‌آهن است!

رئیس سازمان لیگ بسکتبال گفت: فیبا قانونی دارد که اگر تیمی بعد از قرعه‌کشی در مسابقات شرکت نکند، جریمه مالی می‌شود که حداقل مبلغ آن حدود ۵۰ هزار دلار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماه‌های گذشته و پس از کش‌وقوس‌های فراوان، حضور تیم بسکتبال ذوب‌آهن در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا قطعی شد، اما روزهای اخیر و با اعلام فیبا آسیا مشخص شد بسکتبالیست‌های ذوب‌آهن در تهران باید از رقبای خود میزبانی کنند، این در حالی است که شهر اصفهان سالن‌های مجهز و استانداردی همچون ورزشگاه اختصاصی باشگاه ذوب‌آهن یعنی سالن ملت را در اختیار دارد.

با این حال با وجود اینکه برنامه مسابقات بسکتبال غرب آسیا از سوی فیبا اعلام شده، اما از باشگاه ذوب‌آهن شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری این تیم از مسابقات غرب آسیا به گوش می‌رسد که دلیل آن، بیشتر مربوط به مسائل مالی مجموعه ذوب‌آهن است. این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که حضور نیافتن ذوبی‌ها در این مسابقات با جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال هم در میان گذاشته شده، اما وی تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

از انصراف قطعی ذوبی‌ها اطلاعی ندارم!

در همین خصوص نصرت‌الله جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با میزبانی مسابقات ذوب‌آهن در تهران، اظهار کرد: برنامه‌ای که داده شده میزبانی‌های ذوب‌آهن در تهران است و این موضوع با موافقت باشگاه همراه شده، چراکه اگر موافق نبودند این برنامه داده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه اطلاعی ندارم تیم بسکتبال ذوب‌آهن از مسابقات غرب آسیا کنار رفته است یا خیر، تصریح کرد: فیبا قانونی دارد که اگر تیمی بعد از قرعه‌کشی در مسابقات شرکت نکند جریمه مالی می‌شود که مبلغ آن حدود ۵۰ هزار دلار است. بنابراین اگر ذوبی‌ها از این مسابقات کناره گیری کنند با جریمه سنگینی روبه‌رو می‌شوند.

کد خبر 619477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.